Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade bokat Sassi Talu ifjol, men det blev inte av på grund av restriktionerna. Planen var att åka i år istället, men problemet kvarstod ju.
Åh, vilka minnen! Jag var där tre eller fyra gånger. Hade Dimma och Heda, men red även Limbo och Duchesse en del. Helt fantastiska somrar!Jag åkte 2ggr till Stall Dalhem på Gotland, helt underbart ställe som tyvärr inte finns kvar :,(, familjeägt, jag hade Limbo ena året och Hermes det andra
Åh, vilka minnen! Jag var där tre eller fyra gånger. Hade Dimma och Heda, men red även Limbo och Duchesse en del. Helt fantastiska somrar!
Skimmel?Jag känner igen flera av namnen när jag hör dom, attans om jag kan komma ihåg namnet på min ponny, Ronja tror jag!
Nej det en var en brun ponnySkimmel?
Jag var två somrar i rad - som 11- och 12-åring - på Krogbaekgård på Laesö. Det är nästan 40 år sedan, men stället finns fortfarande kvar och drivs nu av sonen till mannen som drev det när jag var där. Helt fantastiskt - milslånga galopper på "sandslätter" i vattenbrynet, "lunchvagn" som drogs av hästar och var med ute på långturerna, jättemysig gård, hästar som gick fritt och betade på "Rönnerne" (strandängarna på södra Laesö), fantastisk mat (bl.a. helgrillat Laesö-lamm...). Skulle gärna åka dit som vuxen också (vilket det ju finns all möjlighet att göra)!Visste inte riktigt var jag skulle lägga den här tråden eller om det finns någon liknande, försökte söka. Men var någonstans var ni på ridläger som barn, eller ni som kanske fortfarande åker på ridläger - vart åker ni?
Mest nyfiken och tänkte att vi kanske lyckas dra upp lite spännande minnen här i tråden. Så jag är alltså inte ute efter rekommendationer, utan jag vill höra era throwbacks