Vissmålen 1985-87 samt sedan lägerledare 1994-97 . Jättekul på alla sätt, läger all in med allt från busiga uteritter under sång till rysliga spökkvällar. Har bara goda minnen både från tiden som deltagare och ledare.Själv var jag på lite olika. 2005 var jag på Knytta, vilket jag starkt ogillade. 2006 åkte jag till Åby och hade förmodligen den roligaste veckan i mitt liv, än idag. Ponnyn jag red var en underbar ponny som jag försökte övertala mina föräldrar att vi skulle hyra året efter. Vi var i kontakt med ridskolan och det började äntligen se ut som att vi skulle få hem henne efter sommaren 2007, men så gick hon och blev blockhalt och avlivades då. Jag grät som vette17 i en lång period där.
2007 var jag på Grällsta, vilket jag också starkt ogillade. Har svårt att förstå hur det kan vara ett så "stort" och populärt ridläger. Ingen av mina vänner jag åkte dit med gillade eller återvände någonsin. 2008, 2009 och 2010 åkte jag åter till Åby. Vill inte minnas att jag var där 2011, men kan ha varit det. Blev några år på rad i alla fall.
Brolöten 1988. Inget fel, men inget jag fastnade för då.
Stall Earyd 1989-1990 Litet, familjärt, roligt , fick mkt hjälp med min dåvarande ponny som jag hade med mig.