Väntans Tider - del 3

Sv: Väntans Tider - del 3

Den sången var ju toppen :bow::bow:

Kanske ska gå ut och sjunga den för henne :idea:
Fast jag tror det är på G nu,min fina omsorgsfullt skötta fölningspermanent box är nu mera ett minne blott 3/4 av den ligger i en salig rör mitt i boxen efter att damen effektivt grävt upp den,nu går hon på gummimattorna :devil: och har gått så många varv så jag blir inte förvånad om det är voltmärken i dom,men skit samma bara vi får ett slut på detta :D

spännande!!!:laugh:
Hoppas för hennes skull att hon inte luras idag oxå:mad:

:bump::banana::bump::banana:

Ja,gör hon det då blir det tuffa tag i morgon,då ska jag egenhändigt sticka in handen o dra ut fölis,för nu får det var nog
Tänk om hon är en av dom stående födarna,stackars bebis det kommer att göra ont om hon inte prickar rätt,eller jag hinner fram o fånga "russinet" med tanke på hur länge den leget där inne måste den vara bra skrynklig ;)

Du kan ju fånga den i snabeln..... elfantkorsning som den är så borde där väl vara en sådan..
Se nu till att märren klämmer ut den, ut och hjälp till och dra ut den, spring sedan in och informera oss så att jag kan gå och lägga mig innan jag ramlar av stolen när jag somnar.

Du får gärna dricka kaffe och ta det lungt,bara våran huvud person gör det hon ska!:D

Vi kan väl säga så här ungen vill ut men märr eländet gör inget för att hjälpa till,värkarna kommer ganska tätt nu,men hon sätter sig bara på haserna och stönar för att snabbt resa upp sig igen o fortsätta tugga,hur svårt kan det var att bara lägga sig ner o trycka på :devil::devil:

Och nu har jag ringt jour vet.:cry:
vet inte om jag ev.har ett felläge,Acet har leget o klämt 4 ggr sen 03.10 men inget händer

Nu kan ni sluta vänta o läsa.Acet avlivades 04.25 efter idoga försök att få upp fölungens huvud som låg framåtslaget mellan frambenen,tyvärr lyckades det inte.
Så på 1 mån o 7 dagar blev det avlivning av 2 hästar o 1 föl.Jag ger upp..............:cry:

Är så ledsen för din skull...

All väntan , och så ett sådant resultat. Undrar varför man håller på med det här när jag läser ditt sista inlägg...:cry:

Åh dobbis.

Så förskräckligt.

Du har mitt allra största deltagande.
Jag är så ledsen för din skulle att det slutade så här.

:cry:

Men nej dobbis!:cry:. Vad otroligt tragiskt! Jag har följt er i tysthet, det första jag har gjort på morgonen är att öppna denna tråd för att se hur det går för er, och detta var fruktansvärt att läsa.:(

Jag beklagar verkligen, är så ledsen för din skull!

Kramar

Nej fyy vad hemkt :cry: Jag beklagar verkligen den stora sorgen.

Stackare, vet inte vad man ska skriva mer än att man beklagar.

Mina tankar är med dig! :cry:

Ancan; Jo visst är det så att man börjar fundera varför man utsätter sig för sånt här..

Liknande trådar

Hästmänniskan Var lite osäker i vilket forum jag skulle lägga den här, men vi provar med hästmänniska. Jag har länge funderat på hur mycket/vad man...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 986
Senast: Cambrie
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 849
  • Låst
Hundavel & Ras Vi har ett läge där släktskapsgraden ökar i våra raser vilket ger ännu mer anledning att selektera hår vilket i sin tur, överlag, ger...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
23 450
Senast: Hedinn
·
Anläggning Jag har sedan tidigare skapat olika ”inlägg” om mitt stall, nu undrar jag en gång för alla vad ni tycker om mitt nuvarande stall. Jag är...
Svar
19
· Visningar
1 893
Senast: Diabetikern
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10