Sv: Vänta föl 2013
Haahaaaa!! Jag är också så jävla trött att jag inte ens kan stava
Vi får väl skriva några avvikelser till Swedak eller nå't på stona!
Eller kanske facket eller något arbetsmiljöombud
Herregud, jag skrattar åxå så jag gråter här för det är faktiskt VÄLDIGT många tuttbilder i tråden. Dottern (6år) blev alldeles brydd härom dagen när hon tittade i galleriet i min mob! - VAD ÄR DET DÄR mamma???? Tuttar och snippor på var och var annan bild
Det är nästan samma nivå på snacket som när man var "liten" och fick fnitteranfall på skolan så man åkte ut i korridoren
JAG förstår så väl er trötthet. Själv höll jag på att somna sittande m kaffekoppen på dagens fika på jobbet
Jag var tvungen att springa runt och städa och plocka överallt så inte jag skulle somna och behöva skämmas för arbetskompisarna! Har suttit och tagit blodprover på folk hela dagen och det tunnade ut på eftermiddagen.
Kameran och det mobila bredbandet som jag installerat i stallet härom dagen pajjade
, så då var det bara att vara vaken då
OCH jobba.
Eftersom jag inte har ngt datum på Bf så är det bara att hoppas att det är rätt tid när det väl kommer
Men det verkar inte dröja så fasligt länge till. Hon vill inte ens gå ut längre. Bara stå och gräva upp hela boxen och strula ner all skit i halmen
.
Hon är jäkligt tung nu tjejen. Och ligger och gnäller hela nätterna i troliga förvärkar.
Också har hon tappat matlusten igen. Står bara och noppar lite mest tycker jag. Kraftfodret får jag slänga massor av varje dag. Men rätt som det är en dag så får hon för sig att äta upp det mesta igen.
Nä...nu vill jag åxå sova! Men först vill jag ha ett föl!
Kanske det blir en fölboom en natt på Buke?
Lycka till allihop och hoppas det går bra för alla