• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Sheltie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 779
S

Sheltie

Heej! Imorgon får jag hem min lilla sheltie hane, och börjar redan fundera på att anmäla mig till valpkurs.
Någon som vet någon bra i områderna kring/i göteborg lr kungsbacka?

Någon som gått på valpkurs på hundenshus, som kan säga lite va de tyckte , och om de är nåt ställe som ni rekomenderar? eller om ni har gått nån annanstans som ni tyckt vart ett bra ställe.

Tackar för alla svar :bow::rofl:

Sv: Valpkurs!

Det är mitt i natten, jag tror säkert att det kan finnas någon som kan svara imorgonbitti ;) härligt med valp, är det valpen som du har som avatar? Jag bor tyvärr inte i eller runt Göteborg så jag har inga tips att komma med från den sidan. Om uppfödaren är göteborgsbaserad så kanske hon/han vet någon bra klubb eller kurs? :idea:

Tänkte inte på hur mycket kl var när ja skrev de, bevis på hur trött ja är :p:D

Ja det är valpen jag har som avatar bild, han heter lilleman:love:

Tack så mkt för tipset!:banana: ska kolla med henne om hon vet nån bra:idea:

Hej!

Är det från Anna Lundebring du har tagit din hanne?
Isf har jag hans syster!:D

Hur går det nu när du fått hem honom då?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 049
Senast: Johanna1988
·
Övr. Katt Ursäkta att det blev så långt 😅 Från början så var min plan att ställa ut Lillkatten(huskatt) men pga corona har vi förstås inte...
Svar
10
· Visningar
1 176
Senast: Marty
·
Övr. Hund Vet inte om det går att göra åt åt, men nån kanske har nån ide om nåt som kan hjälpa... Jag jobbar skift och har av naturen begåvats...
2 3
Svar
56
· Visningar
9 152
Senast: _Taggis_
·
Hundhälsa Hejsan, Jag har en 5 månaders Mas ( Miniatur american shepherd ) som varit halt på ett framben ungefär sedan hon va runt 15 veckor. De...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
22 406
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka