Status
Stängd för vidare inlägg.
Småtjejerna försvinner i snön, ca 50 cm har kommit totalt o de fortsätter snöa :love:

Bifogade filer

• IMG_5870.webp
    IMG_5870.webp
    51,1 KB · Visningar: 110
Vill ta tag i viltspåret igen med Toke men han har redan vuxit ur två selar. Undra om jag kan köpa en ställbar lite för stor sele nu och tro att han kan ha den sen 🤔

Har era valpar fått några "fina" smeknamn? Ariel är även känd som Rabiesråttan just nu :rofl: :o 16 veckor imorgon och så fruktansvärt söt, vilket nog är tur ibland :D

Visa bifogad fil 130166
Vi kallar henne Fluffan, da Fluff och Voffan (hon sa faktiskt ”Voff” på riktigt i början), andra har gett henne smeknamnen ”Ladyn”, ”Prinsessan”, ”Drottningen”, vilka jag misstänker mest refererar till hennes avsky för kladd och lera.

Lystra gick sitt första spår igår, hon var duktig för att vara sin första gång men blev verkligen påmind hur tråkigt det är när man är på ruta 1 i träningen. Saknar verkligen att gå bakom Assar som bara kunde tuffa på men det lär väl Lystra också göra längre fram. 👀

Bifogade filer

• received_345854971441432.webp
    received_345854971441432.webp
    214,2 KB · Visningar: 76
Familjen åker till Gbg imorgon för en weekend och båda hundarna är bortlämnade (iofs till min mamma & pappa men ändå) för första gången sen Buddha föddes här hemma för 6 månader sen 🥺
Känns sjukt nog jättetomt hemma, trots full fart med två barn och fritidsaktiviteter.
Man bara väntar på att dom ska skälla på någon som går förbi eller springa fram från soffan 🥲🥰

Igår hade vi en riktigt vidrig dag, Bog bara gick runt och gnällde och gnällde i flera timmar, trots att han var matad och motionerad. Idag sover han som vanligt. Fattar inte varför dom har sådana dagar ibland. 😬 Kanske är tonåren som närmar sig.
Oskar fyller året om några dagar.
Han är gräsligt just nu. Nosen är nere i marken konstant och det går inget vidare att bryta. Han hittar dofter överallt. T.o.m.på förstubron.
Vart tog förra veckans behagliga kille vägen :banghead: :banghead: :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 166
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 309
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 292
Senast: dobbis
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 484
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30