Jag är kass på sånt, har litat på veterinären, som ju är ortoped. Men antar att de hittar på något annat är exspektans nu!Kanske dags för en CT eller liknade?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är kass på sånt, har litat på veterinären, som ju är ortoped. Men antar att de hittar på något annat är exspektans nu!Kanske dags för en CT eller liknade?
Ps, brukar man kunna göra det vid ett besök? Eller är det något man brukar få boka speciellt?Kanske dags för en CT eller liknade?
Vid första CTn på Bog gjordes det vid första undersökningen. Men han skulle vara fastande inför första besöket.Ps, brukar man kunna göra det vid ett besök? Eller är det något man brukar få boka speciellt?
Ja okej vad bra! Det ska Harry också vara, och så har jag skickat filmer så förhoppningsvis har hon en bra plan (är ortopeden vi träffat de två andra gångerna s ska träffa oss igen).Vid första CTn på Bog gjordes det vid första undersökningen. Men han skulle vara fastande inför första besöket.
De flesta kliniker har inte en egen CT. Om din klinik har det är det absolut möjligt att det kan ske samma dag.Ps, brukar man kunna göra det vid ett besök? Eller är det något man brukar få boka speciellt?
Hm, tror inte de har då.De flesta kliniker har inte en egen CT. Om din klinik har det är det absolut möjligt att det kan ske samma dag.
Jag hade ringt och frågat, men jag ringer gärna och frågar om saker.Hm, tror inte de har då.Visa bifogad fil 128604
Känner mig osäker på om jag ska ringa inför besöket, kanske hade varit bäst att göra eventuella röntgenundersökningar innan veterinärträffen. Han behöver ändå sederas för att låta sig undersökas
(Tränat med örondroppar rätt mycket idag, nu kan han vistas nära flaskan utan att bitas!)
Vill du få honom rumsren är det nog benhård som gäller tyvärr och bara skvättskydd i undantagsfall. Är nog tveksam till att det går över av sig själv.Tråkigt nog har hans rumsrenhet också gått över. Behöver ha skvättskydd med binda om jag åker ifrån honom eller har honom med nånstans där vi är inomhus. Han kan gå iväg och pinka i vardagsrummet om jag inte håller benhård koll Så för sinnesfriden har han blöja nästan jämt inomhus. Trist eftersom han ju varit rumsren.
Vad menar du med benhård? Mina metoder har hittills inte funkat.Vill du få honom rumsren är det nog benhård som gäller tyvärr och bara skvättskydd i undantagsfall. Är nog tveksam till att det går över av sig själv.
Kolla upp så att han inte är sjuk/inte kan hålla sig. Begränsa område och ta ut när han är kissnödig så att han inte kan smyga iväg och kissa.Vad menar du med benhård? Mina metoder har hittills inte funkat.
Som att gå ut ofta, se till att han verkligen kissar när vi är ute. Vad mer tycker du jag ska göra
Med skvättskyddet kissar han inte. Tar jag av så skvätter det. Han markerar inte utan lämnar pölar mitt på golvet.
Benhård med att ha koll på honom, begränsa utrymmet och ta ut honom när han kissar inne. Tänk på honom som en valp helt enkelt.Vad menar du med benhård? Mina metoder har hittills inte funkat.
Som att gå ut ofta, se till att han verkligen kissar när vi är ute. Vad mer tycker du jag ska göra
Med skvättskyddet kissar han inte. Tar jag av så skvätter det. Han markerar inte utan lämnar pölar mitt på golvet.
Jag luftade en 7 månaders tik igår som redan väger 18 kilo