Ja i värsta fall får det bli en flyttDu får helt enkelt ge dig in i betongdjungeln och går där sniglarna inte trivs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja i värsta fall får det bli en flyttDu får helt enkelt ge dig in i betongdjungeln och går där sniglarna inte trivs
Varma gratulationer . Hur gammal är hon?
Vad tråkigt ska hålla tummarna att det blir bättre.Små OCD förändringar i båda bogarna. Men det är så lite att det inte går att göra något åt saken nu, det finns inget att operera. Enligt veterinären kanske dom kommer att läka ut och försvinna för att han är så liten. Men vi ska se om 6 veckor om det blivit något att operera eller om det ser bättre ut.
Han ska få röra på sig så mycket han kan utan att bli halt, hon sa att han borde få spåra och gå på valpkurser för stimulans. Blir en utmaning.
Vad tråkigt ska hålla tummarna att det blir bättre.
Små OCD förändringar i båda bogarna. Men det är så lite att det inte går att göra något åt saken nu, det finns inget att operera. Enligt veterinären kanske dom kommer att läka ut och försvinna för att han är så liten. Men vi ska se om 6 veckor om det blivit något att operera eller om det ser bättre ut.
Han ska få röra på sig så mycket han kan utan att bli halt, hon sa att han borde få spåra och gå på valpkurser för stimulans. Blir en utmaning.
Vad tråkigt, håller tummarna! Är det så att du märker hälta direkt, eller är det först typ dagen efter du märker om det blivit för mycket?Små OCD förändringar i båda bogarna. Men det är så lite att det inte går att göra något åt saken nu, det finns inget att operera. Enligt veterinären kanske dom kommer att läka ut och försvinna för att han är så liten. Men vi ska se om 6 veckor om det blivit något att operera eller om det ser bättre ut.
Förövrigt är han en så himla cool valp. Väldigt trygg socialt.Det hoppas jag med! Känns ändå bra att ha hittat det tidigt. Det finns en chans att det inte ens behöver opereras enligt veterinären. Och han får gå kurser och längre promenader bara han inte haltar. Nu har vi gått 30-40 minuter i snigelfart morgon och kväll utan problem. Måste bara steppa upp och börja spåra och träna tricks.
Ja testa lite spår! Jag brukar gå härute på baksidan och sist testade jag att gå på asfalten också och det var inga bekymmer alls!Det hoppas jag med! Känns ändå bra att ha hittat det tidigt. Det finns en chans att det inte ens behöver opereras enligt veterinären. Och han får gå kurser och längre promenader bara han inte haltar. Nu har vi gått 30-40 minuter i snigelfart morgon och kväll utan problem. Måste bara steppa upp och börja spåra och träna tricks.
Jag såg bara hälta ordentligt en gång, sen fick han inte springa lös och har efter det inte haft ont/hälta. Så det känns ju bra i alla fall.Vad tråkigt, håller tummarna! Är det så att du märker hälta direkt, eller är det först typ dagen efter du märker om det blivit för mycket?
Ja så himla tråkigt. Men ändå tur att jag inte håller på med Agility eller någon sport där man vill träna explosivt väldigt tidigt.Men nä, vad fan så jäkla tråkigt! Håller alla tummar för att det växer bort av sig självt!
Ja! Jag ska verkligen börja. Har skjutit på det så mycket, men nu finns det inga ursäkter.Ja testa lite spår! Jag brukar gå härute på baksidan och sist testade jag att gå på asfalten också och det var inga bekymmer alls!
Varma gratulationer . Hur gammal är hon?
Små OCD förändringar i båda bogarna. Men det är så lite att det inte går att göra något åt saken nu, det finns inget att operera. Enligt veterinären kanske dom kommer att läka ut och försvinna för att han är så liten. Men vi ska se om 6 veckor om det blivit något att operera eller om det ser bättre ut.
Det är verkligen bajs med OCD.Vad tråkigt
Hatar OCD.
Nu blev jag sugen på ett sånt här koppel och letade fram ditt inlägg. Tokes syntethalsband med snabbknäppe börjar bli litet. Men varför har inte det i länken träplupp som ditt koppel har? älskar såna detaljer! Kanske i och för sig är bättre ur bitsynpunkt med läderplupp är du nöjd med ditt också @Harrysen ?På dogaccess! 2.5 meter. Det är dessutom supermjukt.
https://dogaccess.se/koppel/laderkoppel/special/allt-i-ett-koppel-8-mm-x-25-m
Jag råkade beställa med läderstopp som är lite knöligt ibland! Använder det mest hemma för behöver spänna rätt hårt för att det inte ska åka över hans hala lilla huvudNu blev jag sugen på ett sånt här koppel och letade fram ditt inlägg. Tokes syntethalsband med snabbknäppe börjar bli litet. Men varför har inte det i länken träplupp som ditt koppel har? älskar såna detaljer! Kanske i och för sig är bättre ur bitsynpunkt med läderplupp är du nöjd med ditt också @Harrysen ?