Valp på G

Sv: Valp på G

vad ledsamt :(
Hoppas att du hittar dig nån annan kombination nånstans så att du får dig en fin och bra hund :) Håller tummarna :banana:

Det var ju två kullar som jag valde mellan och det skulle vara en hane. Ur den ena kullen blev det sju tikar och när jag kollat närmre på den andra kullen var den inte intressant längre.

Därför ligger jag lågt nu, det känns väldigt tråkigt.

Jaha, det var ju väldigt tråkigt. Jättebra att du inte förhastar dig. Det kommer fler valpar och du får nog din hane ska du se :smirk:

Jaha, det var ju väldigt tråkigt. Jättebra att du inte förhastar dig. Det kommer fler valpar och du får nog din hane ska du se :smirk:

Det var kanske inte meningen nu endå på något vis :crazy:

Men jag är säker på att det kommer dyka upp något längre fram, man vet ju aldrig. Men när man lagt ner tid och energi i nästan två år på att hitta något bra blir man lite trött.

Liknande trådar

R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 274
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 574
Senast: fixi
·
Hundhälsa Hej Vi har en ett åring hemma som från dag 1 haft krångel med aptiten. Till en början så tänkte vi att hon är valp, stress och det blir...
Svar
10
· Visningar
823
Senast: Grazing
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 329
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar