Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om det är lite dålig styrning är Mako perfektHjälp, jag får välja namn själv
Velar lite mellan Mako (som passar in i flockens allmänna nördtema, då det både är "livskraften" som kan kanaliseras till magi i Final Fantasy, och den allmänt svårstyrda och hatade bilen som används när man utforskar planeter i Mass Effect) och Flink, som inte passar in i temat alls men som passar eftersom hunden är från NorgeVad säger ni?
Ja, vi skämtar redan om att hund under kontroll kan vara som magi men att det riskerar att bli som att köra den ökända variantenOm det är lite dålig styrning är Mako perfekt![]()
Jag röstar för Mako!Ja, vi skämtar redan om att hund under kontroll kan vara som magi men att det riskerar att bli som att köra den ökända varianten![]()
Mako verkar också vara egyptisk bomull av hög kvalitet, men… det finns också en MakohajJa, vi skämtar redan om att hund under kontroll kan vara som magi men att det riskerar att bli som att köra den ökända varianten![]()
En av världens snabbaste hajar, tydligenMako verkar också vara egyptisk bomull av hög kvalitet, men… det finns också en Makohaj![]()
Jag tycker att namnet är självklart nu!En av världens snabbaste hajar, tydligenKan bli bra det här!
![]()
Mako såklart! Supersnabb haj, ostyrbar bil och magi.... kan väl inte bli mer passande?Hjälp, jag får välja namn själv
Velar lite mellan Mako (som passar in i flockens allmänna nördtema, då det både är "livskraften" som kan kanaliseras till magi i Final Fantasy, och den allmänt svårstyrda och hatade bilen som används när man utforskar planeter i Mass Effect) och Flink, som inte passar in i temat alls men som passar eftersom hunden är från NorgeVad säger ni?
Uppfödaren är meddelad, det blir en MakoMako såklart! Supersnabb haj, ostyrbar bil och magi.... kan väl inte bli mer passande?
Bra och fintUppfödaren är meddelad, det blir en Mako![]()
![]()
Färg?Sååå, det verkar som om vi snart fått ordning på allt som behövs för att få hit valpis, hon har reggats i ett namn som jag valt (enligt kullens tema) och uppfödaren har börjat kalla henne för mitt smeknamn. Jag har sett nya bilder på henne och konstaterat att hon är en av de finaste valpar jag sett och ja... Det verkar som om det blir valp nästa år för mig![]()
![]()
En för mig ny färgFärg?![]()
Oavsett så älskar man ju Mako:n hur det än går trots att man svär iblandJa, vi skämtar redan om att hund under kontroll kan vara som magi men att det riskerar att bli som att köra den ökända varianten![]()
Blev lite nyfiken.. Från vilken land kommer den? Som det är svindyrt att importera ifrån? Jag har ju en del importer, vore ju bra att veta vilket land jag ska akta mig att importera från i framtiden..Har ägnat vansinnigt mycket tid åt att kolla upp möjligheter för att få hit ett styck fantastisk valp. Jag kan dock vara glad åt att känna bra folk inom rasen osv, för det visade sig vara svindyrt att få hit valp, meeen eventuellt gör vi så att jag blir fodervärd åt henne. Hon vore ett bra tillskott i salukiaveln här, förutsatt att hon blir så bra som hon borde kunna bli, och åtminstone som det är nu så finns inga möjligheter för mig att bli uppfödare (som lägenhetsboende känns det mer än tillräckligt med en valp). Än är inget klart dock, vi måste kolla upp alla regler, ordna med papper hit och dit och sedan får det inte heller ske något dumt som att hela världen stänger ner pga corona eller liknandeMen OM allt fungerar så blir det en långbening till i familjen nästa år.
Jag tror inte det är dyrare än från andra land.Blev lite nyfiken.. Från vilken land kommer den? Som det är svindyrt att importera ifrån? Jag har ju en del importer, vore ju bra att veta vilket land jag ska akta mig att importera från i framtiden..![]()