Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vissa hundar tar lång tid på sig.Vi har precis haft vårt första dygn utan olyckor inne.. hon är snart fem månader och jag känner mig som en usel valpägare.
Men man kan inte vara bäst på allt antar jag och hon är söt iaf.
Jo, jag vet. Men hennes mamma var i princip rumsren efter två veckor så jag hade hoppats på att det skulle nedärvas.Vissa hundar tar lång tid på sig.
Jag har inte gjort någon skillnad på denna och tidigare, när förra var runt året var hon 90% rumsren.
Denna är 14 veckor på tisdag och de senaste två veckorna kan jag räkna på en hand hur många olyckor som hänt.
Valpen är gjord av socker och säger att hon smälter bort när det regnar på henne. Det blev en lång klagovisa när jag tvingade henne att vara ute i snöre tills alla behov var uträttade. Utan koppel sprang hon bara till trappan och grät. "Men jag vill bajsa INNE idag, matte!"
Visa bifogad fil 94160
Oj oj, stackars valp! Du får helt enkelt bygga ett litet utedass till henne som hon kan använda och slippa bli blötValpen är gjord av socker och säger att hon smälter bort när det regnar på henne. Det blev en lång klagovisa när jag tvingade henne att vara ute i snöre tills alla behov var uträttade. Utan koppel sprang hon bara till trappan och grät. "Men jag vill bajsa INNE idag, matte!"
Visa bifogad fil 94160
Hög igenkänning från mina två. Den äldre blir som ett ankare. Och får han regntäcke så blir han som en statyValpen är gjord av socker och säger att hon smälter bort när det regnar på henne. Det blev en lång klagovisa när jag tvingade henne att vara ute i snöre tills alla behov var uträttade. Utan koppel sprang hon bara till trappan och grät. "Men jag vill bajsa INNE idag, matte!"
Visa bifogad fil 94160
Hög igenkänning från mina två. Den äldre blir som ett ankare. Och får han regntäcke så blir han som en staty
Hon vill byta matte, säger hon. Det är något fel på den hon har. Den är elak!Det där är verkligen en bild av LIDANDE!
Klart att prinsessan måste få ett utedass! Tack för tipset.Oj oj, stackars valp! Du får helt enkelt bygga ett litet utedass till henne som hon kan använda och slippa bli blöt