Denna har jag: https://www.arkenzoo.se/rukka-form-neon-sele-rosa?40874Vilken sele har ni valt att ha som första sele?
Väldigt ställbar vilket är bra när man får förstora den varannan dag ungefär.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Denna har jag: https://www.arkenzoo.se/rukka-form-neon-sele-rosa?40874Vilken sele har ni valt att ha som första sele?
Fin vovveDenna har jag: https://www.arkenzoo.se/rukka-form-neon-sele-rosa?40874
Väldigt ställbar vilket är bra när man får förstora den varannan dag ungefär.
Jag räknar på att ha en normalt formad valp - denna gången.Jag körde på halsband tills hon var stor nog att ha en nästan-vuxensele som vi fick av en vän.
Hade jag haft en normalt formad valp hade jag haft något i den här stilen:
Ja, jag hade Lily mest i läderkoppel i början, förutom när hon var lös då. Senare när hon började få koppelvett så började jag ha henne i flexi och nu har hon faktiskt lärt sig att inte(!) springa i koppel, så jag vågar ha flexi även om hon halsband, iaf på korta rastningsrundor. Rekommenderar det dock inteJag räknar på att ha en normalt formad valp - denna gången.
Eftersom jag kommer köra med långlina som nödstopp så är sele ett måste.
Sååå fin! Så vacker ras som jag är imponerad avVi har blivit med valp
Hon är hittills helt fantastisk. Väldigt följsam och förarintresserad (för rasen), har stort föremålsintresse och är glupsk, kavat och envis, väldigt intresserad av att använda sin nos. Hon säger till när hon vill gå ut så hon är så gott som rumsren. Hon ser väldigt lovande ut och är av i Sverige unika linjer. Hon lär sig snabbt och härmar stortjejerna. Det ska bli spännande att se hur hon utvecklas.
Denna är xxs! Tror en S passar fint i början till en bc.Fin vovve
Vilken storlek har du där?
Jag har nämligen en likadan till nuvarande hund som jag funderar på om den kan funka till en början. Den är i storlek S så den är kanske i minsta laget? Till bc.
Jag kan ju ha med halsband när jag hämtar, eller allt jag har som är "över".Ja, jag hade Lily mest i läderkoppel i början, förutom när hon var lös då. Senare när hon började få koppelvett så började jag ha henne i flexi och nu har hon faktiskt lärt sig att inte(!) springa i koppel, så jag vågar ha flexi även om hon halsband, iaf på korta rastningsrundor. Rekommenderar det dock inte
*RÄKAJag kan ju ha med halsband när jag hämtar, eller allt jag har som är "över".
Den inte fullt så normalt formade hunden har ett gäng selar som lovar "perfekt" passform
Hennes första sele var för katter, så hon var en riktigt liten räcka.
Ser fram emot att följa när du fått hem vovve! Du verkar redo att ha hämtat valp för minst två veckor sen.Var på en djuraffär som hade halva priset på en del selar, fick hjälp att hitta en som kan passa. Skitful.
När jag kom hem insåg jag att granngården har både snyggare och billigare selar.
Aja, det är ju ändå bättre att handla av lokala butiker.
Väntan är olidlig!
Jag kom även på att när förra hunden var valp så hade jag en snäll bana med olika underlag, så nu har jag varit och hämtat mindre stockar. Jag tänkte bygga upp en balansbana med större stenar, stockar skrovet på en skottkärra (?) osv att kunna köra födosök på.
Jag behöver också köpa ett gäng kompostgaller då jag insåg att de jag har är 15 år + och har börjat rosta så pass i skarvarna att jag inte vill råka spetsa valpen.
Har också anmält mig till valpkurs i sommar!
13 dagar kvar...
Äsch, vad gör det? Pumisar är ju självrengörande...var det inte så?Det är kul med valp Visa bifogad fil 89942
Jo, en halvtimme senare är det borta misstänker dock att det mest förflyttat sig till golv eller möbler. Men valpen är renÄsch, vad gör det? Pumisar är ju självrengörande...var det inte så?