Visst Àr hon Äh har du ocksÄ en? Vad kul
Ja, en jÀttehÀrlig kille som blir 14 mÄnader denna veckan. Första men sÀkert inte sista whippeten hos oss, sÄ trevlig ras!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst Àr hon Äh har du ocksÄ en? Vad kul
SÄ fin! Ja det hÀr blir tredje "I familjen", min mamma och min syster har varsin ocksÄJa, en jÀttehÀrlig kille som blir 14 mÄnader denna veckan. Första men sÀkert inte sista whippeten hos oss, sÄ trevlig ras!
Jag mÄste ha galler sÄ Jixen inte kommer in i hallen, för skor, koppel, allt man inte fÄr tugga pÄ Àr ju sÄklart det absolut bÀstaHon ser sÄ söt och snÀll ut hÀr men skenet bedrar⊠öppnar jag ett skÄp sÄ Àr hela valpen inne i det för att undersöka innan jag hinner blinka och fyller sedan munnen med det som gÄr in. StÀller man nÄgot Àtbart pÄ soffbordet sÄ inhalerar hon och hoppar upp samtidigt. Hon har 27000 leksaker men ska Ànda kampa med filten i soffan, barnens skor eller nÄgot frÄn tvÀttkorgen. Innan idag hittade jag min ena toffla i vattenskÄlen, valpen tyckte tydligen att den var smutsig Men Àn sÄ lÀnge Àr jag mer Àn nöjd, Àven om jag nog kommer dra mig i hÄret bÄde en och tvÄ gÄnger över henneVisa bifogad fil 78444
Glömde ju sÀga att sagda galler mÄste vara tÀckt av en handduk för annars sÀtter hon tassarna i hÄlen och klÀttrar överJag mÄste ha galler sÄ Jixen inte kommer in i hallen, för skor, koppel, allt man inte fÄr tugga pÄ Àr ju sÄklart det absolut bÀsta
Pebban högg tag i gallret och drog/lyfte/ruskade för att fÄ det att hoppa ur krokarna vi fÀst det med.Glömde ju sÀga att sagda galler mÄste vara tÀckt av en handduk för annars sÀtter hon tassarna i hÄlen och klÀttrar över
Jix kör gÀrna pÄ den metoden ocksÄ, och att bulldozra sig igenom, luta sig mot det tills det ramlar, trycka upp det om det finns en minsta springa och trycka sig igenom som om hon inte hade ett enda ben i kroppenPebban högg tag i gallret och drog/lyfte/ruskade för att fÄ det att hoppa ur krokarna vi fÀst det med.
Tack och lov har hon slutat med det nu. Fattar inte hur en sÄn liten parvel kan vara sÄ jÀvla stark i nacke etc. Hon Àr som en mini-krokodil med sina death-rolls.
Jix kör gÀrna pÄ den metoden ocksÄ, och att bulldozra sig igenom, luta sig mot det tills det ramlar, trycka upp det om det finns en minsta springa och trycka sig igenom som om hon inte hade ett enda ben i kroppen
Ja, vi snackade om att skaffa kravallstaket nÀr Peblan flyttade in.
HÀr hjÀlper inte kompostgaller, med eller utan handduk. Vida trycker sig igenom, hoppar tills det ramlar, klÀttrar eller typ teleporterar sig till andra sidanGlömde ju sÀga att sagda galler mÄste vara tÀckt av en handduk för annars sÀtter hon tassarna i hÄlen och klÀttrar över
Ja, ILY skulle aldrig drömma om att röra gallret. Pebban Ă€r liksom mer "If there's a will there's a way." Och vilja finns. Alltid!Haha, staffen gĂ„r inte ens förbi en stol i en dörröppning och har YTTERSTA respekt för kompostgaller. Valpmaja dĂ€remot ba âDet stĂ„r nĂ„got i vĂ€gen! Ingen fara â det flyttar jag!â *pang*
Jag tror att hade det inte varit för att hallen Àr trÄkig (klÀdkammare egentligen till sidan av entrén) eftersom jag i princip aldrig Àr dÀr inne sÄ hade nog inte kompostgaller med handduk funkatHÀr hjÀlper inte kompostgaller, med eller utan handduk. Vida trycker sig igenom, hoppar tills det ramlar, klÀttrar eller typ teleporterar sig till andra sidan
KÀnner just nu att Assar Àr typ gratis, tror varje hjÀrncell har flytt landet.
SÄ om nÄgon Àr sugen pÄ SchÀfer sÄ har jag en jÀttegullig en som kan flytta snarast.
Han Àr din, gör vad du vill för han Àr stendum.Jag tar honom gÀrna! Mellan honom och Izor sÄ kanske de eventuellt fÄr en hjÀrncell att dela pÄ...