Han är din, gör vad du vill för han är stendum.
This too shall pass. Om två-tre månader kommer han tillbaka med allt han kunde innan plus lite till som han lärt sig i förbifarten medan han var stendum.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han är din, gör vad du vill för han är stendum.
Som tur vet man detta, men ibland undrar man vart alla hjärnceller tar vägen. Igår gapade han på mig för han påstod att han minsan inte vet vad "sitt" är. Syns tydligt att han har en typiskt tonårshjärna tillhörande en man för tillfället, svävar på moln och handläggningstiden på hjärnreaktion är lång.This too shall pass. Om två-tre månader kommer han tillbaka med allt han kunde innan plus lite till som han lärt sig i förbifarten medan han var stendum.
Som tur vet man detta, men ibland undrar man vart alla hjärnceller tar vägen. Igår gapade han på mig för han påstod att han minsan inte vet vad "sitt" är. Syns tydligt att han har en typiskt tonårshjärna tillhörande en man för tillfället, svävar på moln och handläggningstiden på hjärnreaktion är lång.
Tur att uppfödarna lugnar en att dessa linjer är tröga fram till 1,5 - 2år, lång laddningstid kan jag tycka.
Är dock jättetacksam att han är betydligt trevligare och roligare i vardagen. Hellre vara iq fiskmås i träning än ett svin i vardagen.
Denna ska bli liten kille det har han lovat mig, peppar peppar växer han inte mer.Hahaha åh herregud, två år... Ja, det brukar ju ta längre tid för hanar och dessutom om dom tänkt sig bli stora. Men du får mycket tid på dig att praktisera meditation. Tänk så zen du kommer vara när han väl hittar sina hjärnceller igen!
Ja, att vardagen funkar är ju mycket värt, då orkar en ju med lite bättre att hjärnan är bland molnen i träning, även om det är frustrerande.
Men ooo en sådan ljuvlig en !Sedan två dagar bor det en liten valp hos oss, en labbetik Det är första hunden för oss men än så länge går det himla bra. Svårast är att hantera barnen som är jätteglada för valpen och vill vara nära hela tiden men tycker hon blir lite otäck när hon busar med dem. Det ger sig nog med tiden.
Visa bifogad fil 78963
Denna ska bli liten kille det har han lovat mig, peppar peppar växer han inte mer.
Kommer vara som en helt ny människa mentalt om ca 3-4år när han är klar i huvudet... en gnutta i alla fall! Och ett tålamod som en buddhistisk munk.
Min schäfer är också gratis just nu.Känner just nu att Assar är typ gratis, tror varje hjärncell har flytt landet.
Så om någon är sugen på Schäfer så ha en som kan flytta snarast
Min schäfer är också gratis just nu.
Tay kan joina men han är mer interior designer som vänder upp och ner och flyttar runt på alla lösa föremål i hemmet, tydligen har jag möblerat helt fel hemma enligt honom .Åhååå, en till renoveringsintresserad! Han och Iris borde starta firma ihop!
Skäll och Riv AB
Min bc medMin schäfer är också gratis just nu.
Säg till när ni även börjar köra markarbete och entreprenad. Jag har en talang här!Åhååå, en till renoveringsintresserad! Han och Iris borde starta firma ihop!
Skäll och Riv AB
Säg till när ni även börjar köra markarbete och entreprenad. Jag har en talang här!
Tack gode gud för två små pappi-tikar alltså!Som tur vet man detta, men ibland undrar man vart alla hjärnceller tar vägen. Igår gapade han på mig för han påstod att han minsan inte vet vad "sitt" är. Syns tydligt att han har en typiskt tonårshjärna tillhörande en man för tillfället, svävar på moln och handläggningstiden på hjärnreaktion är lång.
Tur att uppfödarna lugnar en att dessa linjer är tröga fram till 1,5 - 2år, lång laddningstid kan jag tycka.
Är dock jättetacksam att han är betydligt trevligare och roligare i vardagen. Hellre vara iq fiskmås i träning än ett svin i vardagen.
Det kan även sparven ställa upp medSäg till när ni även börjar köra markarbete och entreprenad. Jag har en talang här!
Är hon i ok hull?Roxy har slutat äta igen. JAG BLIR KNÄPP Vad fan ska jag göra? Det verkar ju inte vara något fel på henne enligt veterinären, jag sätter ner mat på regelbundna tider och ger inget godis mellan måltiderna. I desperation har jag försökt med att ha skålen framme hela dagen för första gången idag. Hon har varit där och tittat ett par gånger, men äter inte. Hund bortskänkes snart, på riktigt. Det här tar så otroligt mycket energi av mig, är konstant orolig.
Roxy har slutat äta igen. JAG BLIR KNÄPP Vad fan ska jag göra? Det verkar ju inte vara något fel på henne enligt veterinären, jag sätter ner mat på regelbundna tider och ger inget godis mellan måltiderna. I desperation har jag försökt med att ha skålen framme hela dagen för första gången idag. Hon har varit där och tittat ett par gånger, men äter inte. Hund bortskänkes snart, på riktigt. Det här tar så otroligt mycket energi av mig, är konstant orolig.
@Bulldoozer Hon är ok men lite tunn. Ska definitivt prova att ha fri tillgång.
@Elegant machinery Jag provade att toppa med färskfoder förut och det åt hon superbra ett tag, sen slutade hon äta det och då bytte jag torrfoder till ett nytt. Då sorterade hon bort färskfodret så nu får hon bara torrt. Varje gång jag provat nåt nytt har hon ätit superbra i en vecka eller så, och sedan slutat äta. Det är superjobbigt