Han har söta ögon men alltså... det där lurvet som ska föreställa päls!Precis! Den bilden bekräftade ju exakt det jag sa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han har söta ögon men alltså... det där lurvet som ska föreställa päls!Precis! Den bilden bekräftade ju exakt det jag sa
Det kanske är så att de ska vara saluki-lika! Jag har dålig koll på hur tollarvalpar brukar se ut, har bara träffat unghundar och vuxna, som varit väldigt varierande både utseendemässigt och mentalt! Det ska bli spännande att följa din och se hur hon blir.Hahhahaa
Hon är ju lite nättare är sina syskon som är små fluffbollar. Du kanske gillar den nättare typen då. Ju mer saluki-lik desto bättre?
Mina fina lilla rödräv
Alltså det blir ju 300 bilder där hon INTE är stillAvundsjuk. Skulle aldrig kunna få min valp att ligga still för att ta så fina bilder.
Hon är ju jättesöt! Öronen påminner mig om Hudson, fast han var mycket fluffigare när han var liten
Förhoppningsvis blir det nya pyttingbilder i oktober
Pyttingbilder med öronflax NU tack
Kom hit med henne så ordnar vi valpbilder? (Så får jag pussa sötvalp )Avundsjuk. Skulle aldrig kunna få min valp att ligga still för att ta så fina bilder.
Kom hit med henne så ordnar vi valpbilder? (Så får jag pussa sötvalp )
Men bild för sjuttonNu är han hemma - Ebbot!
Katten boxade till honom det första han gjorde som en välkomnsgest till Sverige men Ebbot blev inte ledsen för det.
Dock tycker han att det är konstigt att sova inne för i Prag sov hela kenneln ute i sommar pga värmen. Kontraster - han är van vid 38 graders värme. Sover på soffan med honom de få timmarna som är kvar av natten.
Stämmer bra!Vi kanske tom flyttar till Stockholm inom snar framtid... För visst bor du däråt?
Vi kanske tom flyttar till Stockholm inom snar framtid... För visst bor du däråt?
Känner igen stilen När jag kör bil så brukar jag kunna se salukitassar när jag tittar i backspegeln... Då är det Ebrah som ligger på rygg och spretar med benen, mycket nöjd med tillvaron.Sherlock klagar inte i bilen, han börjar inte flåsa eller dregla eller visa andra tecken på sådant obehag. Han sitter stilla när man öppnar burdörren och verkar inte ha bråttom ut. Men han lägger sig väldigt sällan ner. Han verkar inte riktigt kunna slappna av majoriteten av bilturerna.
Watson?
...
Man hittar honom antingen ihoprullad eller så här och sömndrucken som tusan. Spelar ingen roll om man åkt i 2 minuter (som när bilden togs) eller i 20 minuter.
Allting bara funkar från början med den här lillen. Allt är så självklart för honom.
(ursäkta den spartanska burinredningen. Vi har inte hittat nåt riktigt bra att använda sen vi bytte burstorlek)