machafuko
Trådstartare
JAAAAAAAAAAA det är bekräftat att det finns valpisar därinne
JIPPIE
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JAAAAAAAAAAA det är bekräftat att det finns valpisar därinne
Är besviken och ledsen
Gårdagen gick ju inte som planerat..
Vi var 4 stycken som stod förväntasfulla och väntade på Arlanda flygplats. Vi hade rest från olika delar av Sverige och alla pratade med varandra och hade sina koppel, sele och halsband framme.
Mem vi fick aldrig några valpar. Dom hade fastnat i tullen . Saknades handels intyg på dom. Min saknade även en signatur i sitt pass.
Så det var bara för valparna att åka tillbaka.
Vilken skit situation! Fattar inget då uppfödaren importerat minst 12 valpar innan.
Måste varit stress eller något. Maximal otur.. jag har betalat 3000 minst för resan .
Nu kanske dom kommer på onsdag istället. Men får se
Nej vilken skit dag!
Men näe?! Fyfan, hade ställt mig och tjutit rakt upp och ner.
Hur går det för dig @border_kelpie ? Har ni spikat något nytt leveransdatum?
Härligt! Men var är de obligatoriska bilderna???Jodå hon ligger och sover bredvid mig i soffan just nu .
Dom kom till Arlanda igår med alla papper denna gången haha. Så var inga problem förutom att planet va 2 h försenat.
Hon var lite chockad och tagen först men sov hela 6-7 h hem från Arlanda. Hon kissade och bajsade dock när jag rastade henne.
Sen när vi kom hem så blev det dusch och lite lek .
Sov sedan från 00.30 - 06 ut och kissa och sov sen 6 - 8.45
Veterinär 9.30 och gick därifrån med en Godkänd stämpel i rumpan .
Så ja denna gången gick det vägen för oss alla fyra .
Jodå hon ligger och sover bredvid mig i soffan just nu .
Dom kom till Arlanda igår med alla papper denna gången haha. Så var inga problem förutom att planet va 2 h försenat.
Hon var lite chockad och tagen först men sov hela 6-7 h hem från Arlanda. Hon kissade och bajsade dock när jag rastade henne.
Sen när vi kom hem så blev det dusch och lite lek .
Sov sedan från 00.30 - 06 ut och kissa och sov sen 6 - 8.45
Veterinär 9.30 och gick därifrån med en Godkänd stämpel i rumpan .
Så ja denna gången gick det vägen för oss alla fyra .
Ja det va ju hennes syster som kom med sist och hon hade missat ta med det. Därför hon åkte själv denna gången .
Hon gillar att titta på sig själv
Oj va sött!Ja det va ju hennes syster som kom med sist och hon hade missat ta med det. Därför hon åkte själv denna gången .
Hon gillar att titta på sig själv
Härligt att det löste sig och gick bra den här gången. Så fin din valp är.
Åh vurpan, haha!Har inte skrivit tidigare i tråden men vill ändå presentera min namnlösa lilla plutt som flyttade in den 14 februari. Han har som sagt inte fått något namn än men lyssnar bra på pussljud Världens sötaste maliplutt
Åh vurpan, haha!