Snyggt med blue merle utan tan dessutom.Nu är det bara 2 dagar kvar om man räknar med idag !! Ska köra upp till Stockholm imorgon och sova på hotell och sen kommer jag Äntligen få träffa min bebis !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snyggt med blue merle utan tan dessutom.Nu är det bara 2 dagar kvar om man räknar med idag !! Ska köra upp till Stockholm imorgon och sova på hotell och sen kommer jag Äntligen få träffa min bebis !
Snyggt med blue merle utan tan dessutom.
Nu är det bara 2 dagar kvar om man räknar med idag !! Ska köra upp till Stockholm imorgon och sova på hotell och sen kommer jag Äntligen få träffa min bebis !
Som ni vet så ska jag importera, men detaljerna är hemliga ett liiiitet tag till.
Vilken sötnos! Var kommer han/hon i från om jag får fråga?Nu är det bara 2 dagar kvar om man räknar med idag !! Ska köra upp till Stockholm imorgon och sova på hotell och sen kommer jag Äntligen få träffa min bebis !
Vilken sötnos! Var kommer han/hon i från om jag får fråga?
Synd att bilderna inte syns.Jag tillhör dom som länge smygläst här på buke men inte själv varit aktiv, men tänkte att nu när jag fick hem min valp i början på januari så är det kanske dags att presentera henne här också. Hallie är en sheltie tik född i början på november.
Jag har inte hört något än . Har nog kollat gmail oftare än vad som är hälsosamt de senaste dagarna@Millicent Hallå är det inte dags snart för ultraljudet??
Jag har inte hört något än . Har nog kollat gmail oftare än vad som är hälsosamt de senaste dagarna
//desperat *host*
Hoppas på det I värsta fall i morgonDet är idag alltså???
Är besviken och ledsen
Gårdagen gick ju inte som planerat..
Vi var 4 stycken som stod förväntasfulla och väntade på Arlanda flygplats. Vi hade rest från olika delar av Sverige och alla pratade med varandra och hade sina koppel, sele och halsband framme.
Mem vi fick aldrig några valpar. Dom hade fastnat i tullen . Saknades handels intyg på dom. Min saknade även en signatur i sitt pass.
Så det var bara för valparna att åka tillbaka.
Vilken skit situation! Fattar inget då uppfödaren importerat minst 12 valpar innan.
Måste varit stress eller något. Maximal otur.. jag har betalat 3000 minst för resan .
Nu kanske dom kommer på onsdag istället. Men får se
Nej vilken skit dag!
Låter som en måttligt seriös uppfödare/leverantör...
Så blir det när valpar skickas med transportörer,trist för hundarna och dålig koll på säljare o köpare om vilka regler som gäller här i landet ,då vi skilljer oss från resten av europas regler (i vanlig ordning )Är besviken och ledsen
Vi var 4 stycken som stod förväntasfulla och väntade på Arlanda flygplats. Vi hade rest från olika delar av Sverige och alla pratade med varandra och hade sina koppel, sele och halsband framme.
Mem vi fick aldrig några valpar. Dom hade fastnat i tullen . Saknades handels intyg på dom. Min saknade även en signatur i sitt pass.
Vilken skit situation! Fattar inget då uppfödaren importerat minst 12 valpar innan.
Måste varit stress eller något. Maximal otur.. jag har betalat 3000 minst för resan .
Nej vilken skit dag!
Är besviken och ledsen
Nej vilken skit dag!