Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske... om alla förutsättningar faller på plats och det blir en tikvalp till oss (nr 2 i kö) så blir det tillökning nästa år Om inte så blir det 2019 eller 2020... Är nog mest inställd på 2020, så slipper jag bli besviken än på några år
Jag tror det! Eller snarare för att jag gärna vill ha en valp efter just den tiken Med rätt hane har det alla förutsättningar att bli den individ jag vill haHar du lyckats bestämma dig för ras nu?
InstämmerMan ska aldrig säga aldrig men det blir nog ingen valp för mig 2018. Däremot vill jag se massa söta bilder så jag hänger här ändå
Syns väl inte om de är tan eller inte när de är vuxna? I Finland finns det ju lever tan, en sån hade varit lite kul att lägga vantarna på, för sakens skullVågade fråga uppfödaren om hane och det kanske blir en blå!
Var helt inställd på sandfärgad bedlis när vi skaffade Sherlock men nu har jag ju redan en så nästa spelar ingen större roll. Kan faktiskt till och med bli blue (black) and tan-vovvar om man göra den kombon som hon funderar på. Spännande värre. Men inget är spikat så vi får väl se hur det utvecklar sig.
Nä de ser möjligtvis lite smutsigare ut! Men de är sjukt fina som valpar. Sen beror det ju väldigt mycket på hur mycket färg de har. Sherlock är superljus men ena syrran har behållit mycket av det bruna tex.Syns väl inte om de är tan eller inte när de är vuxna? I Finland finns det ju lever tan, en sån hade varit lite kul att lägga vantarna på, för sakens skull