Ja, en femårig hane. Han bara älskar henne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, en femårig hane. Han bara älskar henne.
Alltså vi får ju inte diskutera identifierbara personer ... din fråga kan leda antingen till reklam eller smutskastning.Känner någon till en hund instruktör som erbjuder kurser, bl.a. valpkurser vid universitetet i Stockholm - jag tror inte att jag får skriva ut hela namnet men initialerna är M.W. Hört något särskilt om henne?
Okej, nåja jag tror att vi kanske har valt ett annat hundcenter.Alltså vi får ju inte diskutera identifierbara personer ... din fråga kan leda antingen till reklam eller smutskastning.
Känner någon till en hund instruktör som erbjuder kurser, bl.a. valpkurser vid universitetet i Stockholm - jag tror inte att jag får skriva ut hela namnet men initialerna är M.W. Hört något särskilt om henne?
Okej, nåja jag tror att vi kanske har valt ett annat hundcenter.
Bortse från min fråga!
Nu ligger Mammafralla på operationsbordet och snittas
(Skönt med en uppfödare som är veterinär och har klinik hemma)
Min tanke också. Ser inte ut att vara nån som var del av trubbnosupproret direkt...Tråkigt, förstår ärligt talat inte hur en veterinär kan föda upp en sådan ras som har så stora problem (oförmåga att valpa ett av dom).
Spännande!Vet inte om det blir valp i år direkt, men har tänkt skicka iväg mail till uppfödare och gud vad läskigt. Och då har jag ju redan tagit kontakt med uppfödare tidigare... Känner mig dock helt grön igen
Förhoppningsvis knåpar jag ihop något som låter bra och sen får tiden utvisa vad som sker...
Vet inte om det blir valp i år direkt, men har tänkt skicka iväg mail till uppfödare och gud vad läskigt. Och då har jag ju redan tagit kontakt med uppfödare tidigare... Känner mig dock helt grön igen
Förhoppningsvis knåpar jag ihop något som låter bra och sen får tiden utvisa vad som sker...
Åh så spännande! Vad är det för ras?Ringde istället, trots social fobi, och bokade "möte" till nästa söndag!
Ringde istället, trots social fobi, och bokade "möte" till nästa söndag!
Åh så spännande! Vad är det för ras?
Bravo! Jag undviker också telefoner, men när jag såg på bilderna på vad som skulle bli min förra hund och hans kullsyskon samt texten "Välkommen att ringa vid intresse" så tog det inte 30 sekunder så hade jag slagit numret. Vi var dessutom där senare samma kväll. Ibland ser man bortom sig själv, eller nåt. Undrar också över ras!