Labbe! Fast jag velar fortfarande så vi får se vad det blir i slutändan...
Åh, kanske en blivande labbeägare då? Jakt eller show?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Labbe! Fast jag velar fortfarande så vi får se vad det blir i slutändan...
Åh, kanske en blivande labbeägare då? Jakt eller show?
Ja, kanske det (och jag som sa att jag aaaaldrig skulle ha labbe ). Kenneln jag ska kika på har DP-labbar, så det blir ju något mellanting då.
Vad tyckte Disa?Nu har Hanna kommit hem.
Ett litet busfrö från Blekinge har flyttat till Skåne
Hon är en aning misstänksam mot de vassa valptänderna, och gruffar lite om Hanna blir för nafsig - fast det är ju bara bra att hon sätter gränser, tycker jag!Vad tyckte Disa?
Det ska föreställa en schäfer@Rias Naaw! Vad är det för "nåt"?
Guuuud så sötNu har Hanna kommit hem.
Ni har väl inte valpen i bilsele? En snabb inbromsning och hon är död.Och inte att förglömma - bitandet och tuggandet på allt! Är gräs okej? För hon tuggar i sig det som en ko ibland Men gud vad man får öppna käften på henne och dra ut saker
Jo, i säkerhetssele. Vi kommer att skaffa bur men än så länge medan hon vänjer sig vid att åka bil så känns det säkrare med selen än helt utan något alls, eller?Ni har väl inte valpen i bilsele? En snabb inbromsning och hon är död.
Jo, i säkerhetssele. Vi kommer att skaffa bur men än så länge medan hon vänjer sig vid att åka bil så känns det säkrare med selen än helt utan något alls, eller?
Jo, i säkerhetssele. Vi kommer att skaffa bur men än så länge medan hon vänjer sig vid att åka bil så känns det säkrare med selen än helt utan något alls, eller?
Visst är det härligt med sådana uppfödare! Hannas uppfödare gjorde likadant, skickade bilder med jämna mellanrum, och nu när vi har hämtat henne så är uppfödaren jättemån om att vi ska fortsätta hålla kontakten. Känns bra! När vi hämtade henne fick vi med en liten ryggsäck med Hannas papper, en filt, en leksak, koppel och valphalsband, en rulle bajspåsar, en påse mat och lite godis - jättesnällt och verkligen uppskattat!Guuuud så söt
Jag får bilder och filmer från min uppfödare var och varannan dag på mitt lilla Varje framsteg får jag följa med på Det är så underbart när man (som jag) inte bor nästgårds och kan träffa henne.
Jag känner stor tacksamhet till uppfödaren för tid och ork till detta (Tips till er uppfödare om ni har valpköpare bestämd som bor långt ifrån )
Men jag bara dör sötdöden och ihjällängtansdöden varenda gång - varför går tiden så sakta
Ja, Hanna käkar också på allt - gräs, stenar, vissna blommor, mördarsniglar... Man får vara på henne som en hök!Och inte att förglömma - bitandet och tuggandet på allt! Är gräs okej? För hon tuggar i sig det som en ko ibland Men gud vad man får öppna käften på henne och dra ut saker
Hur gör ni på nätterna förresten? Puck har sagt till när hon behövt gå och kissa då och det är ju egentligen något vi vill uppmuntra så att hon börjar säga till på dagarna också. Men lär hunden sig att hålla sig genom nätterna då? Som det är så får hon sista rastningen vid 22-23 tiden och sen går hon en gång per natt innan hon vaknar igen vid sjutiden.
Säger en valp till när den behöver kissa, så släpper jag ut den (fast jag har trädgård) - skulle jag bo flera trappor upp så skulle jag låta den gå till en tidning vid dörrenHur gör ni på nätterna förresten? Puck har sagt till när hon behövt gå och kissa då och det är ju egentligen något vi vill uppmuntra så att hon börjar säga till på dagarna också. Men lär hunden sig att hålla sig genom nätterna då? Som det är så får hon sista rastningen vid 22-23 tiden och sen går hon en gång per natt innan hon vaknar igen vid sjutiden.
Jag går ut om det är tokkris, men utan att tända massa lampor och så, bara ut kissa in och sova. Oftast har jag bara behövt göra det 1-2 nätter, sen har vi sovit hela natten. Har absolut inte tidningar inne. Men mina valpar har varit nästan rumsrena när jag fått hem dom, de har bara gjort inne om jag missat att de sagt till.Hur gör ni på nätterna förresten? Puck har sagt till när hon behövt gå och kissa då och det är ju egentligen något vi vill uppmuntra så att hon börjar säga till på dagarna också. Men lär hunden sig att hålla sig genom nätterna då? Som det är så får hon sista rastningen vid 22-23 tiden och sen går hon en gång per natt innan hon vaknar igen vid sjutiden.