Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte om du skrivit om det tidigare, men vad är det för krav du har?Här går det seeeeeegt Kanske får tänka om mina krav lite om jag ens ska lyckas hitta en enda vettig uppfödare.
Letar efter Mitteluppfödare som aktivt håller på med agility och gärna lite utställning, och som givetvis avlar på hälsotestade hundar. Hittade en lovande tik tills jag såg att den hade en 4:a på skott. Känns inte som skyhöga krav egentligen men det verkar näst intill omöjligt att hittaVet inte om du skrivit om det tidigare, men vad är det för krav du har?
Letar efter Mitteluppfödare som aktivt håller på med agility och gärna lite utställning, och som givetvis avlar på hälsotestade hundar. Hittade en lovande tik tills jag såg att den hade en 4:a på skott. Känns inte som skyhöga krav egentligen men det verkar näst intill omöjligt att hitta
Ja det kanske får bli så ändå, känns inte som världens undergång iom just som du säger att det inte är uppdelat.Har du tittat hos Cefeus kennel? Det är de som jag åtminstone känner till som håller på mycket med hundsport. I övrigt är inte mittelspitzen så stor numerärt ännu att det finns någon uppdelning mellan sällskap/utställning och hundsport (och frågar man mig så hoppas jag att en sådan uppdelning aldrig sker), så om du tar en bra individ från hälsotestade och utställda linjer så är chansen god att du ändå får en bra och allsidig hund. Men jag förstår och respekterar ändå om du vill ha en hund från föräldrar som bevisligen presterat inom det som du vill syssla med.
Skickar PM!Blev jag nyfiken varifrån?
Letar efter Mitteluppfödare som aktivt håller på med agility och gärna lite utställning, och som givetvis avlar på hälsotestade hundar. Hittade en lovande tik tills jag såg att den hade en 4:a på skott. Känns inte som skyhöga krav egentligen men det verkar näst intill omöjligt att hitta
Bilderna syns inte? Eller är det bara jag som får upp en slags stopp"skylt"?
Säg hej till Eija, Active Stars Cassiopeia. En supergosig liten gremlin. Eski var tveksam i ungefär en kvart, sen började han tycka att hon var en lattjo liten pryl. Lite Baloo, "jag skall lära dig aaallt jag kan"! Hon är mycket "mer" än vad Eski var, men på många sätt faktiskt enklare, för hon är så socialt inriktad, kontaktsökande. Hittills precis vad jag hoppades på. Tycker om alla, men ändå mattegris.
Bilderna syns inte? Eller är det bara jag som får upp en slags stopp"skylt"?
Ser inte heller, samma stoppskylt!
Samma härJag såg bilderna tidigare men nu är de borta.
Asså, från nån som är ny på labbar... behöver en valpis vintertäcke, tror ni?
Oj, det får jag nog dubbelkolla då det var ett tag sedan men jag har för mig att det var BPH. Gud vad glad jag blir i så fallVar det MH eller BPH den gjort? Tänker bara så att det inte är missuppfattat med skotten, för på BPH är ju en 4 det bästa, medan det bästa på MH är en 1 på skotten .
Jag hämtade Floyd i november, då var det snökaos och han frös som en gris stackaren
Kolla så bedrövad man kan vara
Han hade knappt ingen päls under magen, så när vi var ute längre stunder åkte han i jackan
Alltså, man har ju glömt hur liten han var
Skumt, mappen är delad på google photo. Testar igenBilderna syns inte? Eller är det bara jag som får upp en slags stopp"skylt"?
Men hur söt! Alldeles bedårande! Får nog införskaffa täcke ifall ifall.