Eller hur
Gör det Han hade en stickad tröja också, så ibland hade han den + täcke, eftersom den täckte magen bättre
Du råkar inte ha bild på det också? Och sen blev jag nyfiken vad det är för märke på tröjan och täcket!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller hur
Gör det Han hade en stickad tröja också, så ibland hade han den + täcke, eftersom den täckte magen bättre
Du råkar inte ha bild på det också? Och sen blev jag nyfiken vad det är för märke på tröjan och täcket!
Orkar intePå julafton hade han en Rudolf-tröja på sig dock
Men hur söt! Alldeles bedårande! Får nog införskaffa täcke ifall ifall.
Ah, jag undrade vilken det blev till slut. Kul att det kändes rätt. Eija är kanske inte riktigt lika tuff, men väldigt cool och obrydd av det mesta. Och så oerhört följsam! Stor skillnad mot en självständig västgöte. Och nämnde jag gosig? Mattegris som sover på min arm när hon inte får tokryck och skall busa mitt i natten. Eski är en väldigt tålmodig lekfarbror, han verkar ha rätt kul själv med. Skall bli kul att se hur det går för våra små stjärnor!Det blev en nervös söndag för oss! Uppfödaren hade hört av sig och den valp som skulle bli vår hade plötsligt visat sig vara mest tillbakadragen och minst tuff av de kvarvarande valparna. Eftersom hon visste vad jag var ute efter lovade hon att lösa så att vi kunde få den valp vi gillade bäst om vi inte ångrade oss men nog hade jag en klump i magen på resan dit. Tänk om jag inte skulle känna att någon av valparna uppfyllde mina rätt högt ställda krav?
Utomhus lekte och stojade alla valparna som små tokar, men när uppfödaren gjorde några tester med obekanta ljud i nya situationer var det en av dem som redan från start stack ut som en solklar stjärna. Det var till råga på allt den valp jag fäste mig lite extra vid när vi hälsade på första gången! Och nu är hon min! Jag hoppas att hon alltid kommer att vara lika glad, obrydd, nyfiken, social och uppkäftig som hon är nu! Även om jag får några grå hår på kuppen.
Ah, jag undrade vilken det blev till slut. Kul att det kändes rätt. Eija är kanske inte riktigt lika tuff, men väldigt cool och obrydd av det mesta. Och så oerhört följsam! Stor skillnad mot en självständig västgöte. Och nämnde jag gosig? Mattegris som sover på min arm när hon inte får tokryck och skall busa mitt i natten. Eski är en väldigt tålmodig lekfarbror, han verkar ha rätt kul själv med. Skall bli kul att se hur det går för våra små stjärnor!
Men vad heter skönheten @Dentaku ? Hon är verkligen så fin!
Hon heter Healey! Det enda som ändrats är stamtavlenamnet.
Jag har brittiska bilmärken som tema - Rover, Bentley och nu då Healey.
Nämen va sött man kan vara!Det verkar som om det inte bara är vi som tycker att hon hamnat helt rätt.
Det verkar som om det inte bara är vi som tycker att hon hamnat helt rätt.
Den där bilden är för läskig. Ser ut som en tvåfärgad hund med förvuxet huvud. Eller två hundar i samma täcke.Hm, hade nog bara denna uppladdad Man ser inte tröjan så väl dock, men det är den bruna som sticker upp vid nacken
Den där bilden är för läskig. Ser ut som en tvåfärgad hund med förvuxet huvud. Eller två hundar i samma täcke.
Åh!! Vad slags hund har du köpt?"min" valp föddes för en vecka sedan idag Det blev 6 valpar, 3 hanar och 3 tikar. Jag har inte valt en än men det lutar åt den största hanen i kullen. Jag fastnade för den redan första bilden jag fick när jag inte visste vilka som va hanar och vilka som va tikar