Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, Lara har brutit av en tand. 95% säker på att det är en valptand. Hon har inte ont, äter, dricker, leker och bär på saker som vanligt och tandköttet ser bra ut (rosa, inte svullet). Vad göra? Tänker den ska ju ändå lossna och hon har ju inte ont, bör vi åka in ändå?
Jag hade åkt in, risken är väl att det kan påverka den riktiga tanden? Jag hade i alla fall ringt och frågat.
Ring imorgon o fråga.Men det är inte akut, eller? Kan vänta till imorgon liksom? Jag vet ärligt talat inte när detta hände, som sagt så är hon helt normal i övrigt.
Men det är inte akut, eller? Kan vänta till imorgon liksom? Jag vet ärligt talat inte när detta hände, som sagt så är hon helt normal i övrigt.
Alltså, Lara har brutit av en tand. 95% säker på att det är en valptand. Hon har inte ont, äter, dricker, leker och bär på saker som vanligt och tandköttet ser bra ut (rosa, inte svullet). Vad göra? Tänker den ska ju ändå lossna och hon har ju inte ont, bör vi åka in ändå?
Ja det ser ut som det så jag håller tummarnaÅh vad roligt! Jag försöker räkna...nio?
@Asko
Bekräftat - överlever alla valpar så får mamma köpa en!Valparna har kommit!!
Och med så många valpar känns det inte helt orimligt med en möjlig valp till augusti ...
Jag bara älskar fläckarna på hans ben och hur de ändrar färg därMåste såklart provköra Tonto's nya bitkuddar.
Så himla gulligt, han har både svarta och tan fläckar. Hela magen är full med!Jag bara älskar fläckarna på hans ben och hur de ändrar färg där