Hur gick det?Antingen mitten av augusti eller mitten av september. Ska hälsa på hos ena uppfödaren imorgon. Hennes tik ska valpa om ett par veckor. Uppfödare nr två har inte ultraljudat sin tik än.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur gick det?Antingen mitten av augusti eller mitten av september. Ska hälsa på hos ena uppfödaren imorgon. Hennes tik ska valpa om ett par veckor. Uppfödare nr två har inte ultraljudat sin tik än.
Det gick jättebra. Hälsade på en trevlig liten tik som såg ut att ha många valpar i magenHur gick det?
Var det uppfödaren i H-veda?Det gick jättebra. Hälsade på en trevlig liten tik som såg ut att ha många valpar i magen
Så nu håller jag tummarna för att där blir en tikvalp till mig!
Nej, en uppfödare i Småland.Var det uppfödaren i H-veda?
Bedårande!
Bedårande!
Jag blir inte alls valpsjuk.10 veckor gammal är han nu den lilla skitstöveln.
Jag blir inte alls valpsjuk.
Länge sedan jag snusade valpmage.
Det är tur att man glömmer.Det går inte att kela med honom, han bits eller sover, och sova vill han göra själv. Så självständig, han bryr sig inte om att bli lämnad själv eller sova själv i en valphage - han försöker döda sig själv om han inte är i hage. Går inte att ha honom i sängen.
Det är tur att man glömmer.
Berätta merKanske blir en valp 2017 ändå
Vågar knappt, för då blir det väl inte avBerätta mer
I en oförväntad twist har planerna ändrats till viss del, men en valpkö står jag fortfarande i
Det här är för fåordig information. Berätta mer!