Det kan aldrig postas för mycket om valpar! I alla fall inte om den ...
När är det din tur att skaffa en liten valpis då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan aldrig postas för mycket om valpar! I alla fall inte om den ...
Så snart mitt liv ser annorlunda ut!När är det din tur att skaffa en liten valpis då?
Ska du inte ha en dobbisSå snart mitt liv ser annorlunda ut!
(Fast vuxen omplacering ligger nog närmare till hands. Hundstallet ...)
Så snart mitt liv ser annorlunda ut!
Men han har fått det så himla mycket bättre ju! På mitt jobb får man inte ta med hund. Och han skulle nog tycka att det är för varmt i Grekland.Du skulle tagit Claes
Här finns en där man får hela FYRA raser varav dobbis är en!Ska du inte ha en dobbis
HuaHär finns en där man får hela FYRA raser varav dobbis är en!
https://hundstallet.se/hundarna/hundar-for-omplacering-stockholm/max-3/
Ja det är ju inte förvånande att det är en aktiv hund iaf!Här finns en där man får hela FYRA raser varav dobbis är en!
https://hundstallet.se/hundarna/hundar-for-omplacering-stockholm/max-3/
Så snart mitt liv ser annorlunda ut!
Finns det något mer bedårande än schävappöron?Ängla är bedårande söt. Bästa medhjälparen när jag i fredags rensade rabatter...
I morse så var det första gången som båda öronen stod upp - så nu är schäferöronen på gång
Igår var några kompisar här och hälsade på. Självklart charmade lilla Ängla hela gänget. Dessutom fick hon lite presenter i form av mer leksaker - vilka uppskattades och hur länge de överlever är en annan sak
/Lizzie
PipleksakJa det är ju inte förvånande att det är en aktiv hund iaf!
(Och nu fick jag se Turbo där på sidan. Herrejösses så söt! Ebrah skulle tro att hon fått en ny pipleksak om han kom hit )
Ok ska ladda upp bilder på odjuretJag tycker det är dålig stil av @skerper att inte ha presenterat sin nya valp
Jo jag vet .Har alltid gillat stövare och velat ha större hundar men tycker den här känns perfekt i storlek då vi inte skulle ha en jakthund .Helt hanterbar och smidig att ut och gå med då den håller dig intill fötterna .Blir mer och mer förtjust i den för var dag .och så tar den inte så stor plats i sängen som stövaren jag hade .När han sträckte på benen så hamnade jag på golvet@skerper Det där är ingen hund,bara en större damtuss
Men söt ändå.