Status
Stängd för vidare inlägg.
Ängla är bedårande söt. Bästa medhjälparen när jag i fredags rensade rabatter...

[URL=http://s115.photobucket.com/user/Lizzie_63/media/20170505_110627.jpg.html][/URL]

I morse så var det första gången som båda öronen stod upp - så nu är schäferöronen på gång :love:

[URL=http://s115.photobucket.com/user/Lizzie_63/media/Aumlngla.jpg.html][/URL]

Igår var några kompisar här och hälsade på. Självklart charmade lilla Ängla hela gänget. Dessutom fick hon lite presenter i form av mer leksaker - vilka uppskattades och hur länge de överlever är en annan sak :D

/Lizzie

Ängla är bedårande söt. Bästa medhjälparen när jag i fredags rensade rabatter...

I morse så var det första gången som båda öronen stod upp - så nu är schäferöronen på gång :love:

Igår var några kompisar här och hälsade på. Självklart charmade lilla Ängla hela gänget. Dessutom fick hon lite presenter i form av mer leksaker - vilka uppskattades och hur länge de överlever är en annan sak :D

/Lizzie
Finns det något mer bedårande än schävappöron?

Det gick inte att ladda upp mer än en bild får försöka i morgon igen .
Men här är en bild på Leo en blandras av Shih tzu och pomeranien.Han är alldrig still då jag försöker fota honom
IMG_20170430_121101.jpg

@skerper Det där är ingen hund,bara en större damtuss :p
Men söt ändå.
Jo jag vet .Har alltid gillat stövare och velat ha större hundar men tycker den här känns perfekt i storlek då vi inte skulle ha en jakthund .Helt hanterbar och smidig att ut och gå med då den håller dig intill fötterna .Blir mer och mer förtjust i den för var dag .och så tar den inte så stor plats i sängen som stövaren jag hade .När han sträckte på benen så hamnade jag på golvet

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 005
Senast: Kajsalisa
·
Hundavel & Ras Vi står på kö på en hanvalp, och har varit med från start, redan i september tog vi kontakt med uppfödaren som väntade på att tiken...
2
Svar
26
· Visningar
2 143
Senast: Sel
·
Hundavel & Ras Hej! Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög . Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Svar
6
· Visningar
864
Senast: Wenniz
·
Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 152
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025