Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blir det Jaktgolden eller Kooiker? Eller något helt annat?Tror jag vågar smida valpplaner till nästa år eftersom det inte blev någon valp i år, dels för att första kenneln bestämde sig för att inte föda upp fler hundar och kennel nr 2 blev det inget av p.g.a. att det hände lite allt för mycket i början av året vilket gjorde att det inte kändes rätt att ta hem en valp då.
Nu smids det nya planer och jag funderar till och med på om man inte skulle vilja ha en hane istället för en tik.
Eftersom kenneln jag ville ha Golden ifrån inte ska föda upp fler hundar vill jag inte ha någon golden, för jag ville bara ha från den tiken och den kenneln.Blir det Jaktgolden eller Kooiker? Eller något helt annat?
Förstår det! Bedårande liten sötnos!Jag har svårt att koncentrera mig på jobbet.
Jag har svårt att koncentrera mig på jobbet.
Det går inte att låta bli att leJag har svårt att koncentrera mig på jobbet.
Håller tummarna!"Mina" valpar föds i veckan och jag är så nervös, hoppas verkligen att det blir en liten till mig den här gången. Om det inte blir från den här kullen blir det inte valp i år utan tidigast i mars 2018 och då hamnar jag i valptråden för tredje året i rad. Försöker intala mig själv att det inte alls gör någonting om det inte blir valp i år men jag vill ju så gärna!
NEJ NEJ och återigen NEEEEEEEEEEEJ!!!!!Har en liten fundering kring valpen .Han nafsar och bits hela tiden och jag har försökt att ge honom en leksak då han håller på så men det lyckas inte alls .Munnen går som en kulspruta på honom .Han tycker det är roligare att bita i fingrar än i en leksak .Fick ett tipps från en kompis som har många hundar och han säger att man så trycka ner valpen mot golvet och lägga den på rygg tills den lugnat ner sig och sedan släppa den och man ska vara lugn hela tiden .Någon som har några tipps ?
Ok då får jag fortsätta med leksak och hoppas det fungerar eller så får jag skaffa mer plåster .NEJ NEJ och återigen NEEEEEEEEEEEJ!!!!!
Läs på istället för att lyssna på dinosaurier. t ex Kontaktkontraktet av Eva Bodfäldt finns på bibblan samt artiklar som på http://dogma.nu/artiklar/ samt http://www.klickerklok.se/category/artiklar/Har en liten fundering kring valpen .Han nafsar och bits hela tiden och jag har försökt att ge honom en leksak då han håller på så men det lyckas inte alls .Munnen går som en kulspruta på honom .Han tycker det är roligare att bita i fingrar än i en leksak .Fick ett tipps från en kompis som har många hundar och han säger att man så trycka ner valpen mot golvet och lägga den på rygg tills den lugnat ner sig och sedan släppa den och man ska vara lugn hela tiden .Någon som har några tipps ?