Ok då får jag fortsätta med leksak och hoppas det fungerar eller så får jag skaffa mer plåster .
Absolut inte trycka ner valpen under några omständigheter!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok då får jag fortsätta med leksak och hoppas det fungerar eller så får jag skaffa mer plåster .
Ta bort händerna och bli tråkig,kan trösta dig med att dom brukar sluta med det och dom byter från hajtänder till vanliga runt 4-5 månOk då får jag fortsätta med leksak och hoppas det fungerar eller så får jag skaffa mer plåster .
Roligt!! Blev det Aussie?Då står man i en valpkö till nästa år!
Japp! En halvsyster till Tinja på pappans sida ska ha valparRoligt!! Blev det Aussie?
Jo har fått han att intressera sig för en boll med ett snöre i som han släpar runt och så en docka som han gillar både att bita i och sätta på .Han har slutat tugga på mig men tanten fortsätter han på och hon försöker med att dra undan händerna direkt och gå därifrån och när han massakerar katten så tar vi undan honom och när han inte bryr sig om katten får han godis och det verkar fungera till viss del men får fortsätta med det men godiset blir fort slut men vi ger honom små små bitar .Men katten gillar när Leo jagar honom så han börjar få tråkigt när han inte får igång honomKan du testa annorlunda leksaker? Boll, leksak med päls, leksak som piper osv? Testa att kasta iväg leksaken, "dutta" den i golvet runt valpen osv? Godisregn?
när valparna har gått upp för mycket i varv kan det vara svårt att bryta med leksak, då tycker jag att det bästa brukar vara att bryta direkt genom att gå därifrån och göra sig "otillgänglig".
Jo har fått han att intressera sig för en boll med ett snöre i som han släpar runt och så en docka som han gillar både att bita i och sätta på .Han har slutat tugga på mig men tanten fortsätter han på och hon försöker med att dra undan händerna direkt och gå därifrån och när han massakerar katten så tar vi undan honom och när han inte bryr sig om katten får han godis och det verkar fungera till viss del men får fortsätta med det men godiset blir fort slut men vi ger honom små små bitar .Men katten gillar när Leo jagar honom så han börjar få tråkigt när han inte får igång honom
YES!!! Tiken är ultraljudad, och har ett gäng valpar i magen. Nu är bara frågan om det blir någon till mig.
Korthårig collie.Grattis! Vad blev det för ras till slut?
Korthårig collie.
Vilket skit Hoppas din otur vänder snart.Jaha. Dag 63 efter parning och inga valpar. Nog för att jag insett valpbristen redan för några veckor sedan, men det känns ändå lite sorgligt idag
Har anmält mitt intresse på en valp som är leveransklar om några veckor, men det är enda tiken i kullen hos en av de uppfödare som har stoooooooort gott rykte i rasan. Så sannolikheten för valp känns deprimerande liten...
Jaja, får fortsätta leta potentiella framtida pappor i mitt stamtavlenördande, har hittat en i Finland som verkar lovande så här långt
Tack. Jo, det är drygt, men å andra sidan försvinner det lilla rosenskimmer över uppfödarlivet, som ändå fanns, med rekordfartVilket skit Hoppas din otur vänder snart.