Tröttnar du på honom så kan jag ta han!Är ju mitt i valptiden nu, men hoppas ändå en en valp 2017 - vintern där Vill ha en tikvalp efter min Polly att fortsätta med ju, för jag strular ju till det genom att spara en hane nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tröttnar du på honom så kan jag ta han!Är ju mitt i valptiden nu, men hoppas ändå en en valp 2017 - vintern där Vill ha en tikvalp efter min Polly att fortsätta med ju, för jag strular ju till det genom att spara en hane nu
Tröttnar du på honom så kan jag ta han!
En av de kennlar som jag kan tänka mig en valp ifrån tänker ta en kull nästa år
Så nu finns jag med på deras lista...
Men det hinner ju rinna mycket vatten under broarna fram tills dess, så nu är det bara att leva på hoppet - hur ska jag stå ut
Åh så bra, då kan vi dela paniken...Vi får stå ut tillsammans
@FrauleinLeo Alltså det är något med corgi och samlarvurm, tydligen. Nu har väl visserligen Her Majesty Pembroke - men ändå!
En vet ju hur lättfotade kungafamiljernas medlemmar ärMan fastnar lätt för corgi, och man kan ju inte bara ha en!
Intressant nog har/hade drottningen även flera corgi-korsningar. Inte bara rent blod i det där huset, minsann!
En vet ju hur lättfotade kungafamiljernas medlemmar är
Vägde Calibra i dag. 12,1 kg. Syster Criga vägde ett halvkilo mer.
I morgon blir de 14 v och på Torsdag börjar jag och Calibra valpkurs.
Spännande
Skalman är 13 veckor imorgon och väger hela 3,5 kg nuVägde Calibra i dag. 12,1 kg. Syster Criga vägde ett halvkilo mer.
I morgon blir de 14 v och på Torsdag börjar jag och Calibra valpkurs.
Spännande
På brukssidan finns det idag en hel del bra schäfrar. Var noga med uppfödare och har du hjälp med att kolla på linjer bör du lyckas hitta rättJag kommer nog skaffa valp nångång under 2017. Älskade odågan blir 6 år gammal och kommer nog få gå i pension från tävling efter nästa säsong.
Jag velar lite om jag ska ha en till rottis eller om jag ska se mig om efter annan ras. Jag kommer att ha svårt att hitta en till rottis som jobbar med samma intensitet som odågan... Sen har vi ju det där med hälsan hos rottisen. Svårt att hitta friska hundar med rätt mentalitet
Tankarna går ibland till malle, men där tvekar jag på mig själv och om jag kommer att klara av en malle. Schäfern finns också med i tankarna, men det är också det där med hälsan..
Nåja, jag har kunnigt folk runt mig som kan hjälpa mig att tänka och kika på linjer..