Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför?Det blev ingen dobbis Undrar om jag är för kinkig eller har för höga krav.?
Jag gillade dom inte,för flamsiga,något veka,siåså kamplust (fast det går att träna) och jag vill gärna se att den finns naturligt, kortfattat dom var inga monsterVarför?
Alltså, jag tror att du hade gillat Ammos kull, där blev man antingen attackerad av valpuslingar som skulle kampa med allt de kom åt eller så sket de i digJag gillade dom inte,för flamsiga,något veka,siåså kamplust (fast det går att träna) och jag vill gärna se att den finns naturligt, kortfattat dom var inga monster
Jag vill ha valpen som sitter i hörnet eller går åt andra hållet,inte dom där fjäskiga kletiga valparna.
Sitter du nere i Ungern/Polen eller var det nu var nån stans nu då?Jag gillade dom inte,för flamsiga,något veka,siåså kamplust (fast det går att träna) och jag vill gärna se att den finns naturligt, kortfattat dom var inga monster
Jag vill ha valpen som sitter i hörnet eller går åt andra hållet,inte dom där fjäskiga kletiga valparna.
Fast jag kom inte hem hundlös....................... Ooooops!
Ungern,kom hem i fm,video kommer om jag lyckas få in den någonstanns, och det är inte jag som köpt hund,det är Gissa.Sitter du nere i Ungern/Polen eller var det nu var nån stans nu då?
(Har för mig att det handlade om import)
....äsch...du skriver ju fortare än mig...
Ungern,kom hem i fm,video kommer om jag lyckas få in den någonstanns, och det är inte jag som köpt hund,det är Gissa.
Så finDet blev en ny skrutt!
FörlåtValpar är söta, valpar är söta, valpar är söta, valpar är söta....
Förbannade valp...hon åt upp vildvinsfilén som preciiiiis skulle på grillen
Nu får vi grilla skinkan från vildvinet och EN korv istället
Nooooo!!!!Valpar är söta, valpar är söta, valpar är söta, valpar är söta....
Förbannade valp...hon åt upp vildvinsfilén som preciiiiis skulle på grillen
Nu får vi grilla skinkan från vildvinet och EN korv istället
Korven fick vi hämta ur kylen för att ersätta filénNooooo!!!!
Kunde hon inte tagit korven istället.. Det är ju tur att hon är så sjukt söt alltså...
Tack, tycker också att hon är superfin.Så läcker @Nirvana, grattis!
Min valps mamma och några nära släktingar har gjort MH (pappan är inte svensk) men tyvärr är ovanligt att föräldrardjuren är mentalbeskrivna.Så fin
Jag funderade lite häromdagen på just den rasen - det finns ju så mycket buskavel att jag undrar om det går att få tag på en vettig sådan? Typ någon uppfödare med MH/BPH(stavning?) beskrivna föräldrar utan att vara fokuserade på sportiga "krävande" såna? Någon typ som @tornblomma s
Jag har tyvärr fått en lite avskräckande bild av rasen efter alla snitt man ser om skällande vaktande hundar som vaktar allt och lyssnar inte Känns nästan som att det är en brukshund i eh fårakläder?
Synd för det är en onekligen praktisk hund och jag gillar lite att de tror sig vara större än vad de är Men jag gillar bäst lugna hundar som inte skäller.