Jättesöt! Vad är det för något?Sambons föräldrar har skaffat valp jag är KÄR!
(Ungefär samma fråga som jag fick av ett barn om Valpus: -Är det en hare?)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jättesöt! Vad är det för något?Sambons föräldrar har skaffat valp jag är KÄR!
Jättesöt! Vad är det för något?
(Ungefär samma fråga som jag fick av ett barn om Valpus: -Är det en hare?)
Himmelens söt!En såndär... blandras
Dansk svensk gårdshund/italiensk vinthund!
Yeeez - vilka öronSambons föräldrar har skaffat valp jag är KÄR!
Yeeez - vilka öron
Han kör ju arga-leken ju, duuhh.. Och det låter som om han vinner varenda gångJag tror min valp gick sönder på dagens valpträff
Hans min alltså Han som brukar få komplimanger på hur vacker han är. Det är såhär han ser ut hemma när han inte försöker charma främlingar för att få gosa
Det blir inte ens en tävling, han sopar golvet med mig och sambonHan kör ju arga-leken ju, duuhh.. Och det låter som om han vinner varenda gång
Det blir inte ens en tävling, han sopar golvet med mig och sambon
Haha vilken underbar bild!Jag tror min valp gick sönder på dagens valpträff
Hans min alltså Han som brukar få komplimanger på hur vacker han är. Det är såhär han ser ut hemma när han inte försöker charma främlingar för att få gosa
Äsch, kom på studiebesök så ska du nog säga ja till en Schäfer senMin sambo klagar hela tiden på att Alpina är så liten och han vill ha en stooor hund osv. Jag har redan sagt tvärnej till en schäfer så vi gick in på skk och kollade lite raser. Vilken tror ni han fastnade för?
Jag är uppvuxen med schäfrar, pappa var hundförare på polisen när jag var liten, och har alltid önskat att jag skulle kunna ha en när jag är stor. Tyvärr har jag inte tiden eller riktigt orken att hålla igång en bruksras och e-hundarna vill jag inte ta i med tång. Men drömmen kvarstårÄsch, kom på studiebesök så ska du nog säga ja till en Schäfer sen
Haha tvivlar inte! Men så mycket hår! Och jag orkar nog inte hålla igång en brukshund.. jag har ju fått alpina att bli soffhund nu.Äsch, kom på studiebesök så ska du nog säga ja till en Schäfer sen
Gissa då!Min sambo klagar hela tiden på att Alpina är så liten och han vill ha en stooor hund osv. Jag har redan sagt tvärnej till en schäfer så vi gick in på skk och kollade lite raser. Vilken tror ni han fastnade för?
Dvärgpinscher?Gissa då!
DobbisGissa då!
Gissa då!