Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När jag delar från photobucket högerklickar jag på bilden så "kopiera" kommer upp. Klickar på kopierar och går till buke, och sen "klistar in" på den där raden som man dela bild igenom.hittar inget share på min photobucket
finns det flera olika photobucket?
När jag delar från photobucket högerklickar jag på bilden så "kopiera" kommer upp. Klickar på kopierar och går till buke, och sen "klistar in" på den där raden som man dela bild igenom.
Så fin! Gillar när de har mycket tecken och bläs!
Uriah (Heep) är i princip det enda jag kommer på som är kort på bokstaven U...Är typ det enda band jag kommit på också men tyvärr är det ingen av oss som lyssnar på U2 så då känns det tyvärr inte så passande!
Så fin! Gillar när de har mycket tecken och bläs!
Det gillar jag också! Egentligen har hon för mycket svarta tecken för att vara perfekt enligt rasstandarden. Så hon lär aldrig bli nån utställningschampion. Men i mattes ögon är hon perfekt - så klart!

Inte hundra på om det blir U eller T. Beror på när hon tänker löpaUriah (Heep) är i princip det enda jag kommer på som är kort på bokstaven U...
På T finns det ju lite mer, men kanske onödigt med för många förslag om det mest troligt ska vara på u?
Triumph
T.N.T (om det inte måste vara bandnamn)
Det gillar jag också! Egentligen har hon för mycket svarta tecken för att vara perfekt enligt rasstandarden. Så hon lär aldrig bli nån utställningschampion. Men i mattes ögon är hon perfekt - så klart!

Finns ju gott om domare som inte kan rasstandarderna också, om du nu gillar att springa i utställningsringen nu vet jag inte hur det är inom din ras, men nog verkar allt möjligt "slinka igenom" då och då.
Mvh
Hon som hatar när rasstandarder har fåniga åsikter om färg
Påtisdagpåtisdagpåtisdag
Då ska jag äntligen få hälsa på valparna. De är så fina Snart redan 4 veckor och halvvägs igenom tills hon får komma hem, lagom till lucia.
vet inte om man kan se bilderna.
Briska
Beth
Benza
Boxa
Det är hyfsat bestämt att det inte blir Boxa då hon precis som sin mor är ganska liten och pimpinett vilket vi inte vill avla på (är rädda för komplikationer i samband med dräktigheten)
Beth är den som det (utan att jag träffat henne) låter som att det kan bli, hon är den som är mest framåt i valplådan. Hon är jättefin i sin huvudtecknad men har väldigt lite färg på kroppen (nån dutt på andra sidan) Benza är den som för mig står utseendemässigt högst i kurs, hon är en riktig läckerbit Visserligen är alla det på sina olika vis Blir att hälsa på med så öppet sinne som möjligt!
Såna små sötnosar! Spännande att välja valp - eller det kanske bli valpen som väljer dig?!
Hoppas verkligen!!!!Håll tummarna för mig. En trevlig, frisk och välmeriterad tik med intressant stam ska paras i vår. Har varit i kontakt med uppfödaren som mer än gärna säljer en bra valp till mig. Nu får jag bara vänta o se vilken hane hon väljer.. Jag hoppas det blir en hane som är lika perfekt som tiken! Och att parning, dräktighet, valpning och uppväxt går bra
Tack snälla!Hoppas verkligen!!!!