Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men du slupper gråa hår pga vild valp.Hjärnan fick bestämma, hjärtat sörjer. Håller på och kollar runt vad mina favorituppfödare har för planer i år, får se om det dyker upp någon spännande kombination....
Slå mig någon? Följer ju en jättefin valpkulls utveckling nu där jag kärat ner mig i en av tikarna. Nu dök nya uppställningsbilder upp och det stod att några av valparna var reserverade. Om det stod något sådant vid mina favoriter? Icke. Jag höll tummarna för att kunna sluta sitta och dagdrömma, men de två i mina ögon finaste valparna var "lediga".
*dagdrömmer lite till och funderar på om jag på något mirakulöst vis kan skapa möjlighet att köpa valp redan nu*
Det ordnar du! Sedan startar du din kennel!
Vår lilla kille växer så det knakar!
I helgen vägde han in på ett kilo Alla i kullen är väldigt jämna, det skiljer inte mer än knappt 100gr.
Uppfödarens bild!
Ale har hunnit fylla 9 veckor och är nu stor nog att leka med, tycker Frodo.
www.facebook.com/video.php?v=10152843869303666&l=8902581236821840477
Åh. så valpsjuk jag blir!
Håller på och bestämmer ras nu, för vi vill gärna köpa valp i år! Men det är så svårt.
Uppfödarna är så himla gulliga, vi får bilder nästan varje dag
Här är senaste, det blir nog en ganska stadig grabb det här! 1150gr väger han nu.
Men herrejistanes, han är ju helt underbar Väldigt fint pigmenterad redan, ingen grisnos där inte Har ni kommit fram till namn?