.
Strax innan lektionen ringer en av cheferna på mitt extrajobb. Tyckte det var mycket märkligt att det var han som ringde för att fråga om jag kunde jobba, eftersom mina närmaste chefer har hand om det. Men sen kröp det minsann fram att han även ville informera att det från och med nu är hundförbud på jobbet.
Gud så sur jag är. Alla, både kollegor och chaufförer, älskar mina hundar och frågar efter dom varje gång jag är där. Är de inte med får jag skäll. Ett av kraven till att jag skulle fortsätta jobba var just att hundarna skulle följa med, det godkändes av tre av mina närmsta chefer och nu ska alltså den nyss tillsatta produktionschefen (som jag inte ens sitter med i samma byggnad eller någonsin har kontakt med övh) göra livet surt för mig. Han har hunnit göra ett antal personer sura sedan han började. "Kan du ha dom i bilen tror du...?", "Det är ju inte ens lagligt??", "Neheee ojdå jaja vi får prata om det imorgon".
Mm. Vi kan "prata" om det. Eller så kan du skicka upp jobbet där solen inte skiner.