Välja dipp

Nacho cheese-dipp till sourcreme & onion-chips!

Ranchdipp funkar till nästan allt.

Grillchips (obs, Estrella!) ska avnjutas utan dipp :d
 
Dracula dip är den enda rätta, mycket godare än kända märken på affären som blir ”plastiga” i konsistensen. Äts gärna till cheez doodles eller valfri chipssort.
 
Ska man dippa så är det räfflade salta chips som gäller ingen övrig smaksättning på chipsen. Dippen ska vara lök och holiday såklart. Jag gillar dessutom att dryga ut med grönsaker så jag känner mig lite nyttig också eller ja, i varje fall mindre onyttig.
 
Jag äter endast Dill och gräslök:d sambon väljer alltid grilldipp!Oavsett chips sort, men äter jag dipp blir det oftast sourecream chips. 😄
 

Liknande trådar

Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
397
Kropp & Själ Sambon och jag har varit ihop i 9 år idag. Jag väger mer än någonsin. Vi vill gärna fira, men helst utan mat. Ni som har följt mig vet...
2 3
Svar
57
· Visningar
2 846
Senast: SiZo
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 983
Senast: Madalitso
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 362

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp