Jag såg the roll call, sedan insåg jag att jag borde försöka sova... haha. Men har kollat ikapp lite under morgonen, och jag skulle vilja lägga till Sanders till din lista (även om det såklart inte var lika poppis...)
Även Kamals man Doug Emhoff höll ett så charmigt tal att det borde vara med på något slags topplista. Det är svårt att värja sig! Och känns lite lustigt att hans exfru är närvarande också. Och jag tycker även att det fint att se dottern Ellas reaktioner till allt.
Emhoff var fantastisk men jag inkluderade inte honom eftersom det inte var politiskt. Bernie blev jag lite besviken på. Mycket av hans glöd har svalnat, men han var fortfarande solid. Någon påpekade att är 82, lika gammal som Biden så det är förståeligt.
Undrar bara hur de ska toppa det här dag 3. Jag vet att Walz och Shapiro liksom Clinton ska tala iaf, men DNC håller det hemligt in i det sista. I natt sitter jag inte uppe hela natten det var Obamas jag verkligen ville se live.
Det är synd att Michelle Obama (såg du hennes naglar!) aldrig varit intresserad av att kandidera och jobba aktivt inom politiken. Hon har verkligen 'det'.