Val av hund - hjälp oss!

Sv: Val av hund - hjälp oss!

Fast tänk inte "en äkta wheaten ska ju vara si och så".
Det går utmärkt att ha hunden utan att den ser extremt rastypisk ut och klippa ner pälsen en aning. Den kan ju få ha sina mustacher..men kortare? Jag har träffat många lagotto. VÄLDIGT aktiv och sprallig hopp o studs hund måste jag säga! Men erbjuder ni en aktivt liv är de säkert goa att ha att göra med. De jag stött på har varit ruskigt snälla om än alla tre jag känner bäst är väldigt ouppfostrade och därmed odrägliga.

Hon ska ha valpar i slutet av året om allt går som det ska. Tiken är parad, har idag gått två veckor sen parningen... :)

Nu har valparna kommit MEN båda jag och min sambo har fått nya jobb så hunden får vänta. :(

Men tack iallafall för hjälpen!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 632
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 293
Senast: fixi
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 100
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 965
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar