Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som barn: Veterinär eller delfinskötare (vad VAR det med hela den här delfinskötaregrejen egentligen, var fick vi det ifrån??)
Som tonåring: Journalist
Vad det blev: Konsult inom marknadsföring - dock med vissa journalistiska inslag eftersom jag även skriver artiklar för företagets facktidning och hemsida
Jag som också drömde om att bli delfinskötare (och senare elefantskötare ) tror att jag, iaf delvis, inspirerades av SVTs DjursjukhusetJag tänkte också på det nu när flera skrivit just delfinskötare Har inget minne av varför det var min dröm (även om jag alltid älskat djur och vatten). Kanske nån film eller så i början av 90-talet som vi inspirerades av?
*SpäckhuggareRädda Willy! Fast han var ju blåval?
Det var nog efter min tidJag som också drömde om att bli delfinskötare (och senare elefantskötare ) tror att jag, iaf delvis, inspirerades av SVTs Djursjukhuset
Som barn var jag ambitos: Brevbarare pa morgonen, advokat pa dagen och pizzabagare pa kvallen!
Som tonaring: Diplomat, journalist, naturfotograf
Vad jav blev: Management konsult...
Jag var också inne på diplomat när jag körde mitt politiska race. Haha, alltså, jag hade verkligen en grandios självbild när jag var ung. Att jag skulle kunna komma in på diplomatprogrammet är liksom ett skämt Jag anmälde mig till och med till en kurs i ryska för att man behövde ett tredje språk. Så blir man förflyttad till ett land med krävande levnadsförhållanden? Alltså, jag klarar inte ens av när kaffeautomaten är trasig.
För ett par år sedan sa en vän att "Jag har insett att jag är ganska average" och det är verkligen en insikt jag också kommit till med åren. Jag är varken popsångerska eller diplomat tack och lov utan jag sitter här och sippar automatkaffe och affärsutvecklar och det är ganska bekvämt. Men kan verkligen skratta åt tidigare hybris
Jag var SA ambitos, men liksom drivet lite av att om man inte raknas/ar otroligt trakig om man har ett "vanligt" jobb, och man maste vara den viktigaste/mest intressanta personen i varje rum for att raknas.
Nu, 31 ar gammal hade jag bara varit jatteglad for garanterad pension, en egen lagenhet jag kan ha rad med och ett jobb som inte tar mer an 40 timmar i veckan! Lat mig leva och pata med mina krukvaxter liksom!