Sv: Vad tycker du? är det ok att blivande pappan är ute och super?
Tycker det låter som om du har problem med alkoholen...läskad Hur ska du göra sen när liten är utanför magen Supa som vanligt
Tycker er situation låter MYCKET oroväckande,kanske kan vara bra att ta upp detta med din barnmorska!
jag vet faktiskt inte om ja tycker det är ok. det är något som ja måste bestämma mig för. jag har sagt till han att ja inte vill att han dricker i min närhet, för då blir ja så jävla läskad. vi ska på fest för hans syster å hans morsas sambo fyller år och dom ska ju då dricka. ja sa det att jag helst inte vill att han blir totalt dyngrak eftersom att han blir så tjötig då! haha...
innan vi bestämde oss för att behålla barnet så drack vi varje helg. vi festade och gick på krogen ganska ofta. nu har ja inte druckit sen slutet av januari, då vi bestämde oss för att behålla det. han har bara druckit en enda öl sedan dess. jag vet hur mycket han tycker om att dricka, men jag vill inte vara nykter i hans närhet när han är totalt onykter. men ja vill ju ändå inte begära att han ska sluta helt bara för att jag måste det.
Tycker det låter som om du har problem med alkoholen...läskad Hur ska du göra sen när liten är utanför magen Supa som vanligt
Tycker er situation låter MYCKET oroväckande,kanske kan vara bra att ta upp detta med din barnmorska!