Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då tror jag att du är på god väg att bli frisk. Jag hade en finsk chef som brukade ta med memma på jul. Det var - hemskt!
Nej. Man tycker inte om memma.
Fast memma vid jul? Vid påsk ska det vara.
Memma är ju en sån grej man inte kan vara neutral inför. Antingen tycker man om det eller så gör man inte det.
Menar du det? Jag har absolut för mig att det var vid jul. Men då kanske det var påsk. Fan, då är det snart dags igen och han jobbar ju kvar här ...
Fast memma vid jul? Vid påsk ska det vara.
Memma är ju en sån grej man inte kan vara neutral inför. Antingen tycker man om det eller så gör man inte det.
Jag HADE dödat om jag inte haft diskmaskin.... Diska är något av det tråkigaste som finns. Plus att man inte har någonstans att förvara smutsig disk utan en diskmaskin, så det ser ALLTID mer eller mindre stökigt ut.Diskning står på schemat. Ibland skulle jag kunna döda för en diskmaskin!
Jag HADE dödat om jag inte haft diskmaskin.... Diska är något av det tråkigaste som finns. Plus att man inte har någonstans att förvara smutsig disk utan en diskmaskin, så det ser ALLTID mer eller mindre stökigt ut.
Är på jobbet och väntar på besked om när vi kmr få lön..