Tack, ja nyss men igår med bästa morbror/"storebror". Vi firar oftast tillsammans
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack, ja nyss men igår med bästa morbror/"storebror". Vi firar oftast tillsammans
Dom har inte haft tid än. kan dröja till i morgon. tur i oturen att vattnet i ladugården fungerar till djurenHar dom hittat felet? Eller har dom inte haft tid att komma än?
Tack
Då stannar livet för Scatan...Upp i skogen var det -35
Aaaandaaasss..... tänk på blodtrycketJävlamåndagsskithelvete!
Jävlamåndagsskithelvete!
25 är inget att glömma ju så du kan fylla idag med
Sitter på klinken med ena vovven som har dubbelsidig öroninflammation och princessan som tagit ett högljudt blodprov för sina njurar.
Fantastiskt bra.Dom har inte haft tid än. kan dröja till i morgon. tur i oturen att vattnet i ladugården fungerar till djuren
Då tror jag att du är på god väg att bli frisk. Jag hade en finsk chef som brukade ta med memma på jul. Det var - hemskt!Jag har köpt memma idag. Det har alltid varit så gott men tydligen inte idag. Det smakade inte bra. Men jag har ju haft konstig smak i munnen ett tag så t.o.m. vatten inte smakar riktigt bra.