Vad sysslar vi med, del XV?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja för fan, dränker mina sorger..
Om vi slänger ut tvättmaskinen får vi in ett badkar, behöver man verkligen tvätta kläder? Kanske kan bada med dem istället?
Smart! Så kan ju jag också göra! Om jag slänger både tvättmaskin och tumlare, så får jag kanske plats med ett litet, litet badkar, ett sitt-dito.

Om man tvättar kläderna när man badar, så motionerar man samtidigt ju genom att sparka kraftigt. Då behöver man varken jogga eller promenera sedan.

Just det! Sakna badkar, det är grejer, det! :up:

Tror jag vet varför man saknar badkar. Huset man växte upp i Norrköping hade badkar på övervåningen och bastu i källaren, lyx.
Huset vi sedan flyttade till ( byggdes) hade badkar på nedanvåningen och bastu på övervåningen, lyx:love:
Nu i detta hus finns en dusch endast.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 785
Senast: Kakis
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött... 100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
104 442
Senast: Mineur
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ En gång eller två 😳 Finns det verkligen människor som gör det? 25 gånger per natt i snitt somnar jag om. Aldrig mindre än 20 uppvaknande. 3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 738
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tuggbensfavoriter
  • Akvarietråden V