Men...Fy dig, det där va inte snällt!
Får planera hämnd på nått sätt..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men...Fy dig, det där va inte snällt!
Får planera hämnd på nått sätt..![]()
Jag med. Ibland.Ja, något jag saknar just nu är ett badkar.
Jag har badkar och varmvatten nog att fylla det nu![]()
Men jag vill ha ett men jag kan inte.Men...Jag är ju Den Stora Badkarssaknaren. Ville bara upphöja Saknandet som sådant. Liksom att vi är fler. Inte bara jag.
Alltså... Man ska sakna det ALLTID om det ska vara något att räkna med. Ibland? Pfuh!Jag med. Ibland.
Jag kan inte heller fast jag vill så ininorden. Badkar får inte platsMen jag vill ha ett men jag kan inte.![]()
Det där på "g" är väl whisky, antar jag. Drick du. Då glömmer du våndan för en kväll åtminstone.BAAAAAAAADKAAAAAAAAR!!
Får nog dricka lite mer glengoyne...
Varför läste jag "inriden"?!Jag kan inte heller fast jag vill så ininorden. Badkar får inte plats![]()
Jag läste oinriden....Varför läste jag "inriden"?!Ölen va fan....?!!
![]()
Ja för fan, dränker mina sorger..Det där på "g" är väl whisky, antar jag. Drick du. Då glömmer du våndan för en kväll åtminstone.
Eller vänta.... var det det jag läste också först.... hmmm, nu e ja bortkollrad här också. Men det var det nog ja, tror hjärnan tänkte tvärtom där.Jag läste oinriden....
Skyller på virren![]()
Smart! Så kan ju jag också göra! Om jag slänger både tvättmaskin och tumlare, så får jag kanske plats med ett litet, litet badkar, ett sitt-dito.Ja för fan, dränker mina sorger..
Om vi slänger ut tvättmaskinen får vi in ett badkar, behöver man verkligen tvätta kläder? Kanske kan bada med dem istället?
@Angua: Jag blir lite gråtmild av att du gillar Glengoynedet var min mammas favoritwhisky efter att hon hade besökt Skottland och destilleriet där
![]()
Du har mina sympatier.Även jag tillhör har-inte-badkar skaran![]()
Du har mina sympatier.
Skenet bedrar är dock en god tröst(Eller förresten... är det det program jag tror, dvs fru Hinque översatt?)
Just det! Sakna badkar, det är grejer, det!![]()