Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gissa vad min virre görEtt glas vin känns redan i huvudet. Jävla n00b jag är!![]()
Jag blandade mitt vin med sockerdricka. För säkerhets skull.Ett glas vin känns redan i huvudet. Jävla n00b jag är!![]()
Har bara ramlösa och Loka hemma, tror inte det är så gott i roséJag blandade mitt vin med sockerdricka. För säkerhets skull.![]()
Kanske inte.Har bara ramlösa och Loka hemma, tror inte det är så gott i rosé![]()
Rätt skönt å bo själv i ett sådant läge.Väntar på att duschen ska bli ledig.
Rätt skönt å bo själv i ett sådant läge.![]()
Har ni mycket varmvatten? Så det inte blir så att duschen är ledig, men man kan "bara" duscha max 2min med varmvatten typ.
Varmvattenberedaren är inte så stor, men å andra sidan värmer den upp rätt fort. Så det brukar fungera bra.Har ni mycket varmvatten? Så det inte blir så att duschen är ledig, men man kan "bara" duscha max 2min med varmvatten typ.![]()
Jo, jag känner igen det där. Är också uppvuxen med elda för varmvatten.Varmvattenberedaren är inte så stor, men å andra sidan värmer den upp rätt fort. Så det brukar fungera bra.
Jag är uppvuxen med att behöva elda för varmvatten så att vi nu har "fri tillgång" på varmt vatten känns grymt lyxigt. Även nu, ungefär 20 år efter att jag flyttade hemifrån. Har i starkt minne alla dessa morgnar när man tvättade håret i kallvatten som tonåring.
Och hur skönt man tycker att det är.Jo, jag känner igen det där. Är också uppvuxen med elda för varmvatten.
I och för sig hörde jag nyss att det är bra att tvätta håret i kallvatten om man har färgat det, för då håller färgen längre eftersom "porerna" i håret inte öppnar sig i kallt vatten. Sen hur rent det blir är en annan femma.![]()
Ja, något jag saknar just nu är ett badkar.Och hur skönt man tycker att det är.![]()
Just det! Sakna badkar, det är grejer, det!Ja, något jag saknar just nu är ett badkar.
Fy dig, det där va inte snällt!Just det! Sakna badkar, det är grejer, det!![]()