Vad sysslar vi med, del XV?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på om någon skulle vilja byta hjärna med mig!!
Den är bannemig obegriplig och jag tycker iiiinte om det den gör mot mig just nu!

För övrigt får jag vara med mina "tantpolare" (TACK @tornblomma! :D) i två veckor till...

Det känns lite som att det är de enda som tycker om mig nu :(
Jag VET att det finns några till, men jag är ju ingen bra vän :(

Fakturan från verkstaden var inte riktigt så otäck som jag var rädd för. "sparade" sådär en fem tusen (jo, jag gissade ganska dåligt).

Nu tar jag helgen - via shoppen på travbanan.

Nu har jag bestämt att det blir schweizernöt-tårta.
Till middagen blir det inget avancerat bara hemgjorda hamburgare.

Åååååh!! Mums!
Vi fick Janssons frestelse (igen)... :yuck::down:
Men nu har de fått ny diskmaskin, så nu slipper vi kanske äta på smutsiga tallrikar med flottiga bestick och dricka ur fläckiga glas /koppar... :wtf::meh:

Vad ska ni hitta på i kväll?
Tror det får bli någon film eller data/tvspel här, har massor och göra i morgon (fast eg skulle jag kunna få undan en del av det idag) så håller mig hemma

Landat hemma. Katterna är nöjda med nyinköpt mat. Får se om stallkatten vill äta den maten dom ratade. :meh: Tycker Applaws är tillräckligt dyrt och bra åt dom, men tydligen inte.

Idag har vi varit en sväng på sommarstället. Älskar att vara där. Det ägs i nuläget av min mamma och morbror, men förhoppningen är att jag och sambon en dag ska kunna köpa loss det och bygga hus för permanentboende där.
Det ägdes från början av mormor och morfar och jag har tillbringat många veckor alla mina somrar där sen jag föddes. Sambon säger själv att det finns ett ställe dit jag alltid mår bra av att åka - landet (som sommarstället kallas rätt och slätt).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 785
Senast: Kakis
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött... 100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
104 443
Senast: Mineur
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ En gång eller två 😳 Finns det verkligen människor som gör det? 25 gånger per natt i snitt somnar jag om. Aldrig mindre än 20 uppvaknande. 3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 738
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka