Enligt EWP är det låg men ökande risk för åska hos er.
Vad är EWP?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Enligt EWP är det låg men ökande risk för åska hos er.
Vad är EWP?
Extreme Weather Prognosis, ett gäng åsknördarhttp://www.ewp.se/
Den här är rolig när det väl dragit igång: http://www.lightningmaps.org
Edit: Ja, jag gillar åska![]()
![]()
Synd bara att nuvarande hund inte delar min passion, den förra o förrförra gjorde det.Åh, jag gillar också åskaHelt fascinerad över åskvädret som var midsommaraftons kväll fjol. Helt fantastiskt! Filmade sekvenser och skickade till sambon som var utomlands då
![]()
Grått men kvavt och varmt! 22 grader nu. Är i Borlänge än, ska på en intervju för ett jobb jag egentligen inte vill ha (tror det bara var 40% nämligen, annars hade det vart lite mer intressant), men, jag ser det som en möjlighet att träna på att gå på intervjuerSåg dessutom ett annat jobb, inom e-handel som jag ville söka, men det är i Malmö
Jag vill ju inte bo i Skåne...
Synd bara att nuvarande hund inte delar min passion, den förra o förrförra gjorde det.
Grått men kvavt och varmt! 22 grader nu. Är i Borlänge än, ska på en intervju för ett jobb jag egentligen inte vill ha (tror det bara var 40% nämligen, annars hade det vart lite mer intressant), men, jag ser det som en möjlighet att träna på att gå på intervjuerSåg dessutom ett annat jobb, inom e-handel som jag ville söka, men det är i Malmö
Jag vill ju inte bo i Skåne...
Haha jag tröttnade lite efter 4.5 år i Kristianstad/MalmöDet är väl inget fel på Skåne...?![]()
Ja jag hoppas på åska men tror inte det händer.Samma här, jag blev helt chockad när jag gick ut. Riktigt klibbigt men jag tror inte det blir åska ändå (men hoppas kan man ju alltid).
Tjej?Räknar ner tills jag kan åka till min tjej!![]()
Man kan märka ord om man vill men vad jag än säger så förstår nog alla vad jag menar.Tjej?
Ålder? Är inte tjej nån i 20-årsåldern - trodde du var äldre.Iom att du har barn.
När upphör en person att vara tjej? Jag ser mig fortfarande som det trots att jag passerat 40Tjej?
Ålder? Är inte tjej nån i 20-årsåldern - trodde du var äldre.Iom att du har barn.