Vad sysslar vi med? Del LVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Grått men kvavt och varmt! 22 grader nu. Är i Borlänge än, ska på en intervju för ett jobb jag egentligen inte vill ha (tror det bara var 40% nämligen, annars hade det vart lite mer intressant), men, jag ser det som en möjlighet att träna på att gå på intervjuer :) Såg dessutom ett annat jobb, inom e-handel som jag ville söka, men det är i Malmö :banghead: Jag vill ju inte bo i Skåne...

Grått men kvavt och varmt! 22 grader nu. Är i Borlänge än, ska på en intervju för ett jobb jag egentligen inte vill ha (tror det bara var 40% nämligen, annars hade det vart lite mer intressant), men, jag ser det som en möjlighet att träna på att gå på intervjuer :) Såg dessutom ett annat jobb, inom e-handel som jag ville söka, men det är i Malmö :banghead: Jag vill ju inte bo i Skåne...

Det är väl inget fel på Skåne...? :p

Synd bara att nuvarande hund inte delar min passion, den förra o förrförra gjorde det.

Vi hade en katt när jag var liten som gömde sig när det åskade. Ja vid fyrverkerier också för den delen. Tyckte så synd om henne varje gång. När hon blev äldre så hörde hon jättedåligt och då var hon inte så besvärad längre.

Inte konstigt jag hade/har ont i ryggen,det var inget rätt från korsben (sitter i rumpan) till nacke,så nu hoppas jag på bättring.
Var lite sent ute och stötte på sommarens gissel................broöppning :arghh:
På vägen hem tog jag vägen över torget och köpte 2 kg jordgubbar som jag ska tröstäta.:d
Nu kaffe sen hundpromenad iklädd shorts o linne, varmt som tusan och såååååååååå skönt.
Sen ska jag tvätta bilen in o utvändigt + använda snabeldraken i den,förstår inte hur det kan bli så mycket grus,jord,växtdelar,aska,skräp i den :angel:

Samma här, jag blev helt chockad när jag gick ut. Riktigt klibbigt men jag tror inte det blir åska ändå (men hoppas kan man ju alltid :D).

Vädret tar sig, idag var jag ute i min sista vinterjacka utan att frysa :bump:
Men jag är skeptisk till att det inte kommer flera bakslag :crazy:

Enligt väderappen är det 25 grader ute, min termometer har gett upp så får ta det med en nypa salt.

Det är väl inget fel på Skåne...? :p
Haha jag tröttnade lite efter 4.5 år i Kristianstad/Malmö :p

Samma här, jag blev helt chockad när jag gick ut. Riktigt klibbigt men jag tror inte det blir åska ändå (men hoppas kan man ju alltid :D).
Ja jag hoppas på åska men tror inte det händer.

kl
Snabbt avklarat... Kändes som jag "slösade bort" hans tid :o Dom ville ha en omgående, men det var bara 40 % som jag trodde, vilket då är 2 dagar i veckan på fast schema. Kan bli mer framöver. Men, jag klarar mig inte på 40 %... Så frågan är om jag ska höra om jag får gå ner i tid här i Borlänge och jobba 3 dagar, kanske kan få 8 tim 3 dagar istället för 5 dagar 6 timmar... Men så väntar jag på svar på det andra jobbet jag vart på intervju för, men skulle få det vid månadsskiftet typ...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 515
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 190
Senast: gul_zebra
·
Skola & Jobb Om ni sökt ett jobb där ingen sista ansökningsdag angavs, hur länge skulle ni vänta innan ni kontaktade stället för en uppföljning? Jag...
Svar
3
· Visningar
312
Senast: Mineur
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 911

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka