Vad sysslar vi med? Del LVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hunnit med en veckohandling i stora staden nu på fm :up: Fast nu har jag huvudvärk istället, men lite kaffe och en ipren hoppas jag ska lösa det - jag vill ju gå ut i trädgården idag ;)

Min stackars man ringde. Hans chef har nu blivit sjuk och klagade nu första dagen över hur dålig han är, min käre man upplyste honom glatt om att det blir värre :D Chefen har mao en riktig mansförkylning :meh:

Sedan måste han hindra sig från att slå ihjäl en kollega. Kollegan vill verkligen väl och är inte arbetsskygg men det är ingen hemma. Alls. Dvs även de enklaste instruktioner går bara inte in. Särbon är inte direkt tålmodig i vanliga fall och det blir inte bättre av att han är sjuk och inte har något hotellrum (han sover i förrådet).

Jag skrattade rått när jag pratade med honom :p

Råkade visst sova till kvart i elva. Det här med nattvecka ställer till det.

Måste nog gå ut till hästarna, Aramis grimma är väck och Annies hänger snett över ansiktet.

Jag har ett problem jag inte vet hur jag ska lösa. Hur kan två exakt lika stora bilder ändå få olika format när man sätter ihop dem i en pdf? Enda skillnaden är att det är både jpg och gif.

Varmt som katten,men då blåser det självklart storm istället :mad:
Drar benen efter mig och inväntar kl 13 då jag ska vara hos kiron.

Här är det äckelvarmt, som tur var blåser det kraftigt vilket gör värmen uthärdlig för både mig och hästarna.

Nu är det dags för frukost och sen ska jag iväg till frissan för klippning och färgning av fransar och bryn.

Igår var det kvavt, men ändå skönt på nåt vis. Soldisigt fram till sen eftermiddag ungefär och när vi satt ute vid niotiden igårkväll var det 19 grader varmt! :eek: Idag har vi 25 grader i skuggan, så hoppas på en lika mysig kväll :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 513
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 190
Senast: gul_zebra
·
Skola & Jobb Om ni sökt ett jobb där ingen sista ansökningsdag angavs, hur länge skulle ni vänta innan ni kontaktade stället för en uppföljning? Jag...
Svar
3
· Visningar
312
Senast: Mineur
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 910

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka