Är du säker på att det inte gick av? Har du tuggat något sedan smällen?Nej det hoppas jag åxo fast det är rejält svullet och har fått en knöl på undersidan av käkbenet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är du säker på att det inte gick av? Har du tuggat något sedan smällen?Nej det hoppas jag åxo fast det är rejält svullet och har fått en knöl på undersidan av käkbenet
Jo kanske det men ska vila nu .Godnatt och sov gott såg föresten en tjäderhöna på ägg då jag plockade lådor idagOch du går ut i skogen och plockar pluggboxar efter en sådan smäll.... du skulle ha vilat.
Har tydligen glömt hur man sover. Kan du berätta hur man gör?
Nej det jar jag inte men det borde varit ondare nu är det mest bortdomnatÄr du säker på att det inte gick av? Har du tuggat något sedan smällen?
Nu kommer det kännas som jag kastar väldigt stora stenar i glashuset, men du måste vara försiktigare!Nej det jar jag inte men det borde varit ondare nu är det mest bortdomnat
Nu kommer det kännas som jag kastar väldigt stora stenar i glashuset, men du måste vara försiktigare!
Jo kanske det men ska vila nu .Godnatt och sov gott såg föresten en tjäderhöna på ägg då jag plockade lådor idag
Bäddat rent. Satt ute med grannarna och smuttade på en aperol till sent så tvätten blev sen och nu har jag precis bäddat rent i sängen så JB får hemskt gärna komma förbi.
Ditt glashus är en ruin så det är lugnt![]()
Det är ungefär lika sannolikt som att du eller jag skulle göra detIntressant med tjäder!
Lova att du uppsöker läkare imorgon om knölen växer mer inatt och om nacken är värre mm mm
![]()
Förstår inte varför du säger så
![]()
Det är ungefär lika sannolikt som att du eller jag skulle göra det![]()
Har tydligen glömt hur man sover. Kan du berätta hur man gör?
Jag är sådär odräglig och brukar bara blunda och poff så sover jag. Tyvärr lär det vara något som du har provat.