Vad sysslar vi med? Del LVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fy fan! En kompis fick för ca 1,5-2 år sen cancer i munhålan. Hon var gravid, fick göra abort och behandlas i DK iom att man i Sverige inte kunde hjälpa henne pga för avancerad kirurgi där man fick lossa hela underkäken. Man visste inte om hon skulle överleva. Hon har barn.
Hon blev av med tänderna, fick svårt med synen, kan inte känna smaker etc efter strålningen.
Nu har hon varit friskskriven i lite mer än 1 år. Livet började ljusna. Hon blev gravid igen och har just fått barn.
Nu har man hittat metastaser i lugorna.
Fan och helvete! Så jävla orättvist!

Dags för ett bad :) Jag ska bädda rent i sängen sen och njuta av att det är sovmorgon imorgon.

Hästarna är inte alls nöjda med att gå på bete utan vandrar omkring och är irriterade på alla insekter som jag inte visste kommit fram än. Tror de saknar sin lösdrift som de tillbringar mycket tid i.

Reklampaus och jag borde verkligen packa iordning det jag kan här hemma (tack mormor som fixat matsäck till imorgon :bow:) men jag orkar inte ta mig upp ur sängen. Tog verkligen slut idag :down:

Fy fan! En kompis fick för ca 1,5-2 år sen cancer i munhålan. Hon var gravid, fick göra abort och behandlas i DK iom att man i Sverige inte kunde hjälpa henne pga för avancerad kirurgi där man fick lossa hela underkäken. Man visste inte om hon skulle överleva. Hon har barn.
Hon blev av med tänderna, fick svårt med synen, kan inte känna smaker etc efter strålningen.
Nu har hon varit friskskriven i lite mer än 1 år. Livet började ljusna. Hon blev gravid igen och har just fått barn.
Nu har man hittat metastaser i lugorna.
Fan och helvete! Så jävla orättvist!
Usch så tragiskt :(

Hittills ingen passform alls.

Jag väntar på överdraget. De skickade fel och jag har ägna rätt mycket id åt att komma fram till Dancover för att reklamera. Nu har de sagt att jag ska få ett riktigt. Är aningen skeptisk
Humm var nog lite otydlig. Jag fick inte till själva ställningen :o Några av de där sprintarna som man tryckte in och som skulle fjädra ut i ett förborrat hål hamnade helt fel i förhållande till hålet. Alltså ställningen funkar men den är inte "låst" överallt. Själva duken hade jag inga problem med alls. Den funkade fint!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 515
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 190
Senast: gul_zebra
·
Skola & Jobb Om ni sökt ett jobb där ingen sista ansökningsdag angavs, hur länge skulle ni vänta innan ni kontaktade stället för en uppföljning? Jag...
Svar
3
· Visningar
312
Senast: Mineur
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 911

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka