Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bättre sent än aldrig, eller vad brukar man sägaBorde nog ta och duscha ur hårinpackningen som åkte i burret i morse, skulle bara ta en kaffe och låta det sitta en stund.
Det är ungefär 12,5 timmar sedan så det har åtminstone suttit ett tag![]()
Jag vill se den men vet inte om jag fixar det. Är det jobbigt?Såg sista delen om Kevin-fallet och gick sönder. Så vansinnigt tragiskt och oförsvarligt hur det missköttes.
Var kan man se den?Såg sista delen om Kevin-fallet och gick sönder. Så vansinnigt tragiskt och oförsvarligt hur det missköttes.
Jag vill se den men vet inte om jag fixar det. Är det jobbigt?
Var kan man se den?
Jag får nog vänta tills läget på jobbet är lite bättre så att jag har ett bättre läge mentalt. Tack.Ja, det är jobbigt. Men Attans så sevärt och viktigt.
Usch så tragisktFy fan! En kompis fick för ca 1,5-2 år sen cancer i munhålan. Hon var gravid, fick göra abort och behandlas i DK iom att man i Sverige inte kunde hjälpa henne pga för avancerad kirurgi där man fick lossa hela underkäken. Man visste inte om hon skulle överleva. Hon har barn.
Hon blev av med tänderna, fick svårt med synen, kan inte känna smaker etc efter strålningen.
Nu har hon varit friskskriven i lite mer än 1 år. Livet började ljusna. Hon blev gravid igen och har just fått barn.
Nu har man hittat metastaser i lugorna.
Fan och helvete! Så jävla orättvist!
Humm var nog lite otydlig. Jag fick inte till själva ställningenHittills ingen passform alls.
Jag väntar på överdraget. De skickade fel och jag har ägna rätt mycket id åt att komma fram till Dancover för att reklamera. Nu har de sagt att jag ska få ett riktigt. Är aningen skeptisk