Det är iaf inte min hund som är där o röjer!Lyssnar på saker som faller i köket![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är iaf inte min hund som är där o röjer!Lyssnar på saker som faller i köket![]()
Nä det klarar kattf-n så bra självDet är iaf inte min hund som är där o röjer!
Och slippa skrikande barn.....
Har visserligen ett eget barn men jag tycker verkligen inte om barn. Jag är ingen barnmänniska....
Orsaken var. -'' det är så smidigt med socc ''
Lyx och slippa fixa det själv.Så skönt att få håret duschat!
Jag är lite schizofrenLyx och slippa fixa det själv.
Det är stor skillnad på andra och ens egna. Jag älskar mina barn och gullar med bebis och myser med treåringen men jag gör inte gärna det med andras barn.
Min är 17 år och är inte ute och skriker på gården. Gjorde han inte när han var mindre heller pga att jag anser att man inte skriker åt varandra när man för en konversation.
Jag hatar dock inte barn, men jag tycker inte om dom.
Men jag accepterar dom och respekterar dom lika mycket som alla andra människor.
Klart att barnen ska få leka och föra liv. Inget snack om den saken.
Jag har bara svårt för denna grupp barn som håller till på min gård för dom skriker åt varandra hela tiden.
Man blir lite trött på det när man får höra det några timmar varje dag.
Det handlar inte om små barn utan om barn i 10-12 års ålder här.
Jag måste få fnissa lite, men det gör jag för att det var lite sött av digJag insåg precis att melodin till sången om man månaderna som lär sig på dagis faktisk är en ordentlig klassisk symfoni av Beethoven kallad An die Freude![]()
Jag insåg precis att melodin till sången om man månaderna som lär sig på dagis faktisk är en ordentlig klassisk symfoni av Beethoven kallad An die Freude![]()
Här snackar vi diplomatiskMin är 17 år och är inte ute och skriker på gården. Gjorde han inte när han var mindre heller pga att jag anser att man inte skriker åt varandra när man för en konversation.
Jag hatar dock inte barn, men jag tycker inte om dom.
Men jag accepterar dom och respekterar dom lika mycket som alla andra människor.
Klart att barnen ska få leka och föra liv. Inget snack om den saken.
Jag har bara svårt för denna grupp barn som håller till på min gård för dom skriker åt varandra hela tiden.
Man blir lite trött på det när man får höra det några timmar varje dag.
Det handlar inte om små barn utan om barn i 10-12 års ålder här.
Äldre än så t o mJag insåg precis att melodin till sången om man månaderna som lär sig på dagis faktisk är en ordentlig klassisk symfoni av Beethoven kallad An die Freude![]()
Här snackar vi diplomatiskdu måste ha varit i barnfri tråden och blivit "uppfostrad"
![]()
Här snackar vi diplomatiskdu måste ha varit i barnfri tråden och blivit "uppfostrad"
![]()